hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Firar speciell 7-års dag och jag har en fråga till er, mina kära läsare! ❤️

Jag vill börja detta inlägg med att berätta en liten sak som ni antagligen inte vet om mig. För sju år sedan idag, alltså den 29 januari 2013, tog jag körkort. 

Att ta körkort är något av det bästa och något av det värsta jag har gjort. Och jag har varit med om/gjort otroligt många svåra, smärtsamma och traumatiserande saker hittills. 

Om ni vill veta varför det är det, bland det bästa OCH det värsta jag gjort kan ni läsa detta inlägg. Det är från förra året och här berättar jag ingående om hur det var att ta körkort och varför det inte var särskilt enkelt för mig. Läs gärna! 

 Om länken inte funkar att gå in på kan ni bara klicka på fliken ”Arkiv” när ni läst klart detta inlägg och gå till januari 2019 och bläddra ner lite på sidan tills ni kommer till den 29:e. Det är inte alls svårt. Lycka till och TACK för att ni läser. 💙

https://hannaslillaliv.blogg.se/2019/january/grattis-pa-min-6-ariga-korkorts-dag.html

 Denna vackra skogsbild tog pappa för några veckor sedan. Visst är den fin? 💙

Jag vill avsluta detta inlägg med att ställa en fråga till er, mina kära läsare. Det jag gärna vill veta är följande: 

  • finns det något ni skulle vilja veta om mig? Undrar ni något, finns det något ni vill att jag berättar antingen om mig själv eller till exempel om någon av mina sjukdomar eller liknande?
Om jag nu får några frågor av er, vilket jag verkligen hoppas att jag får, kommer jag inte att publicera frågan och svara på den. Utan jag kommer skriva ner frågan och sedan ta bort kommentaren, alltså då utan att publicera den så att ni kan läsa den. 
 
Anledningen till detta är att jag kommer att göra ett eget inägg med frågor och svar så att vi får allt på samma plats.
 
Ni som vill ställa frågor till mig får ställa så många frågor ni vill. Det är okej att fråga i stort sett vad som helst men jag kommer såklart inte svara på riktigt vad som helst. Vett och etikett gäller! Så även sans och balans. 
 
Så fråga på nu, mina kära läsare. Var inte blyga! Undrar ni något, är det något ni undrar och funderar övee, fråga! Nu har ni chansen, så passa på! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: