hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisse är nyfriserad och superfin! 🐶❤️

Igår var Lina, Sofia och hundarna iväg hos Trisses hundfrisör som han träffar ungefär var tolfte vecka för att bli trimmad.
 
Hollie var med för att få en trevlig utflykt och medan storebror Trisse stod på trimbordet och blev av med en massa sträva hårstrån (samt annan päls) var hon med mamma Lina och mamma Sofia på café. 

Finaste lilla Hollie! Hon låg så fint och vilade under bordet medan mammorna fikade och pratade och hade det bra. 
 

Nyfriserad och superfin! 🐶❤️
 
Trisse blev så otroligt fin igår när han kom hem och från att ha varit väldigt långhårig blev det väldigt skönt för honom att bli av med massa päls nu när det blir allt varmare utomhos. Och inomhus! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så fina de är dina små vänner.
Hollie verkar lika fin och lugn som Trisse.
Så nyfriserad och fin.
Krama och klappa om dem båda från mig, bonusen i deras liv.😃
En mjuk kram till dig också mitt hjärta.🤗
Jag tänker på dig varje vaken minut och tänker på hur svårt du har det.
Christer frågar ofta hur det går för dig. Har ju inget upplyftande att berätta tyvärr.
Men en dag hoppas jag att jag kan komma med goda nyheter om dig.
Min kära fina hjärtevän, jag älskar dig nu och för alltid.❤️🐶❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘🌷🩷🌷🩷🌷🫶💙💙💙I-M

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson