hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Några kloka ord/citat… 💙


 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Kloka ord och fina bilder.
Vet att du lider svårt, men får ändå ut något på din blogg varje dag.
Vilket jag är så glad och tacksam för.
Varm kram min hjärtevän ❤️🐶❤️🐶👩‍❤️‍💋‍👩😘🥰🫶💙💙💙I-M

Svar: Ja, visst är det kloka ord! <3
Jag lider något enormt, Ing-Marie. Och jag vet att du har det otroligt tufft du med.
Jag tänker på dig och vi måste fortsätta kämpa vidare tillsammans, hur svårt det är.
Ja, jag kämpar så för att få ut ett inlägg varje dag för jag vill så väldigt gärna fortsätta ha det så, hålla bloggen aktiv och igång!
TACK så mycket för dina fina ord. Du är helt fantastisk och helt underbar, bara så du vet!
Jag älskar dig! Många stora kramar och all kärlek till dig, älskade Ing-Marie <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Tack själv för dina fina ord och all din kärlek till mig. Du vet att den är besvarad. Vi lider svårt båda två, men vi har varandra.🩷💞🩷💞🩷👩‍❤️‍💋‍👩😘💙💙I-M

Svar: Tack själv, älskade du! <333 <333 Ja, vi har varandra! Nu och för alltid och det är jag otroligt glad och tacksam för!
Jag älskar dig! Många stora kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson