hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag känner mig mer död än levande… 😔💙

Precis så här illa är det. Jag är mycket svårt ME-sjuk, så jag vet. 😔💙
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Älskade hjärtat mitt.
Om jag bara kunde göra något för att lindra din smärta.
Det gör så ont i mig och mitt hjärta när jag vet hur du lider.
Jag hoppas fortfarande på att du ska få lite hjälp och lindring.
Att de nya proverna och samtalet med läkaren ska ge något.
Stor mjuk kram.🤗
Min älskade fina kämpe. Du finns alltid i mina tankar.❤️🐶❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘😘💙💙💙💙I-M

Svar: ❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Jasmine
skriven :

Hej, länge sen jag var inne här men kikar ändå in ibland för att se hur de går för dig. Hittade din blogg 2018 tror jag. Hur går de med din Hypotyreos och behandlingen? Funkar den bra? Kram

Svar: Hej! Ja, det var ett tag sen! Trevligt att ha dig här igen, Jasmine! Det känns bra att du kikar in då och då och håller koll på mig! <3
Jo, jag äter 100 mikrogram Levaxin varje morgon och jag tror att det fungerar bra.
Det är ärligt talat väldigt svårt att säga med tanke på att jag jämt och ständigt har alla möjliga symtom! Det är svårt att veta vad som tillhör vad.
Hur det går med kalket ska jag uppdatera er alla, mina kära läsare, om så snart det bara är möjligt!
Kram <3
Hanna Andersson