hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hjärntrötthet och tips mot hjärntrötthet! 💙


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Inte så undra på att vi är så utmattade när det händer så mycket i vår hjärna.
Bra tips på att underlätta.
Men det är en hel del som varken du eller jag kan göra, tillsammans med många andra hårt drabbade.
Det är säkert andra som får hjälp av dina tips, även om de inte har just ME.
Bra inlägg igen av dig.
Mjuk kram min kära vän.
Du är alltid i mina tankar, är så orolig för dig.
Önskar att det vänder lite för dig snart.❤️🐶🐶❤️🤗👩‍❤️‍💋‍👩😘😘🥰🫶💙💙💙I-M

Svar: Du har, som vanligt, helt rätt i det du skriver, älskade Ing-Marie! Jag håller verkligen med dig i precis allt det du skriver, det stämmer så bra.
Tack så mycket, finaste du, för alla snälla, fina ord du skriver till mig! TACK!
Du betyder så otroligt mycket för mig, det vet du!
Många stora kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson

2 Ingela Otter Olsson
skriven :

Tack för dina tips precis vad jag behöver jobba med just nu.
Hoppas bli hjärnpiggare så jag kan börja jobba om några veckor 🙏🏼
Sköt om dig 💛

Svar: Tack så mycket själv för att du läser och kommenterar! Det betyder mycket för mig! Tack, detsamma! 💙
Hanna Andersson