hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

💙💙💙 Be BLUE for ME
! 💙💙💙

I samband med internationella ME-dagen, som Ă€r imorgon (den 12:e maj), finns det en kampanj som kallas "Be BLUE for ME". 💙💙💙
 
Tanken med den kampanjen Àr att alla som vill ska bÀra blÄa klÀder och assesoarer för att uppmÀrksamma ME, denna hemska sjukdom, samt för att hedra alla miljoner mÀnniskor vÀrlden över som drabbats av ME, samt deras anhöriga. 
 
Min plan Àr att jag ska ta en skön, mjuk och klarblÄ klÀnning pÄ mig imorgon att vila i hela dagen, internationella ME-dagen till Àra! Och vem vet, kanske blir det tillfÀlle att ta pÄ mig samma blÄa klÀnning en stund ikvÀll ocksÄ! 

HĂ€r Ă€r den sköna, mjuka och vackert kornblĂ„ klĂ€nningen jag planerar att ha pĂ„ mig imorgon! Och kanske en stund ikvĂ€ll ocksĂ„, vi fĂ„r se! 💙
 
Och förhoppningsvis blir jag inte ensam i familjen (eller i vĂ€rlden!) om att bĂ€ra blĂ„tt imorgon! Jag hoppas och tror nĂ€mligen att min Ă€lskade familj kommer att Be BLUE for ME de ocksĂ„! 💙💙💙
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Din fina blÄ klÀnning.
Klart att det blir blÄ klÀder i morgon, Àven om jag inte har sÄ fin klÀnning som du har.
Och jag hoppas att mÄnga andra ocksÄ uppmÀrksammar dagen i morgon. Som Àr VÄr dag att visa att vi finns i vÄr frÄnvaro ute i vÀrlden.
Vi tÀnker extra pÄ varandra den hÀr dagen, och pÄ alla som Àr drabbade av den hemska sjukdomen.
Varm kram min kĂ€ra fina hjĂ€rtevĂ€n.â€ïžđŸ¶â€ïžđŸ¶đŸ’đŸ˜˜đŸ’™đŸ’™đŸ’™đŸ’™I-M

2 Thérese
skriven :

Vilken fin klĂ€nning. Älskar den fĂ€rgen pĂ„ klĂ€der, lyckas alltid köpa klĂ€der i den fĂ€rgen. Den ser sĂ„ skön ut. Hoppas du fick en ok ME-dag.

Svar: Tack! Jag tycker mycket om den klĂ€nningen och fĂ€rgen! BlĂ„, och sĂ€rskild den typen av blĂ„, Ă€r min favoritfĂ€rg! 💙💙💙Tack, det blev en helt okej dag! 💙
Hanna Andersson