hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Stort GRATTIS på födelsedagen, älskade farmor i himlen! 🎈🎁❤️

Idag, den 31/3 och dagen efter mormors födelsedag, skulle min och Linas älskade farmor fyllt år! 

Precis som att mormor och morfar är födda samma år (1938) är farmor och farfar också födda samma år (1934). Och precis som mormor är några månader äldre än morfar var farmor ungefär ett halvår äldre än farfar. 

Vi, hela familjen, saknar både farmor och farfar otroligt, oerhört mycket! Varje dag, året om! 

Farmor skulle fyllt hela 89 år idag! Jag hoppas att hon blir ordentligt firad av farfar i himlen! Vi älskar er, farmor och farfar, fortsätt vila i frid tillsammans! ❤️❤️❤️
 
Vad detta är för ros och varför jag valde den till just farmor i hennes "Grattis"- blogginlägg får ni, mina kära läsare, reda på imorgon! 💖💖💖
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jag var tyvärr för dålig för att skriva till dig igår.
Vi har många som vi får minnas på deras födelsedagar. Kanske tända ett ljus för dem. Kände igen rosen i vasen. Så fin. Det är snart dags för att de blommar igen utanför ditt fönster. Så skönt att du har något att njuta av från din säng. Min älskade vän. Ha en dag.❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩🌹🫶💖💙💙💙I-M

Svar: Jag förstår, kära du! Så otroligt tufft för dig, Ing-Marie! Hur härligt det än att vi skriver och kommunicerar såhär via bloggen måste du, precis som jag, se till att inte ta i för mycket. Det är okej att du inte kommenterar varje dag, älskade Ing-Marie! Din hälsa är så mycket viktigare! Förstår du det?! Snälla lyssna på det och ta inte ut dig! Spara dina krafter, du måste ta hand om dig!

Visst är de, farmors rosor, otroligt vackra!
Och du, Ing-Marie, är helt fantastisk på att känna igen saker du läst och/eller sett förut!

Ha en dag, älskade Ing-Marie! Många stora kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Tack fina du för allt fint du skriver till och om mig.❤️
Jag tar absolut inte ut mig på något vis när jag skriver till dig.
Det var ögonen som blev alldeles för besvärliga. Jag kunde varken skriva eller läsa den dagen.
Men nu är det lite bättre.
Självklart läser jag allt du skriver, och svarar och kommenterar.
Du är ju min finaste käraste hjärtevän. En så fin vän som du är tar jag hand om och är rädd om.
Du betyder så oerhört mycket för mig.
Haha, ibland så fungerar minnet.
Ibland inte alls.😅
Stora kramar tillbaks till dig min älskade Hanna.💖💖💖💖💖I-M

Svar: Detsamma, Ing-Marie! Tack så mycket för allt underbart du skriver till och om mig! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Du betyder sååå otroligt mycket för mig och jag älskar dig så, så mycket! Nu och för alltid! Och du kommer för alltid att ha en alldeles egen speciell plats i mitt hjärta. Bara så du vet! Du är verkligen otroligt betydelsefull för mig, älskade Ing-Marie! <333 <333

Det låter väldigt jobbigt att ögonen och synen inte fungerade häromdagen! Hoppas innerligt att den fungerar nu och framåt!

Ja, ibland fungerar minnet, till och med överraskande bra! Och ibland- allt som oftast- fungerar minnet väldigt dåligt.

Jag älskar dig, finaste Ing-Marie <333 <333
Stora, varma kramar och all kärlek till dig <333 <333
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Älskar dig hjärtat.💖💖💖💖💖I-M

Svar: Detsamma, älskade Ing-Marie! <333 <333Jag älskar dig också, finaste du! <333 <333
Hanna Andersson