hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Idag är det måndag igen…

...och jag har ett extra stort behov av att skratta! Efter ännu ett HELT dygn utan någon som helst sömn känns det som att jag ska gå sönder av utmattning. 

Jag behöv därför verkligen skratta och/eller le. Så nu kör vi! Let's laugh! 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

😄Alltid någon som sticker ut extra för mig som får mig att le lite extra.
Tinderbilden och killarna som fanns kvar. De blev de extra idag även om du alltid hittar det roliga i alla bilderna.
Förstår att det är riktigt riktigt tufft för dig nu. Vi tänker på dig. Christer frågade just hur det har gått för dig.
Berättade det du skrivit så duktigt av dig efter allt du varit med om.
Får se om du orkar berätta mer i morgon. Annars får det vänta. Huvudsaken är att du är hemma i din säng igen bredvid Trisse. Du vet att jag är med dig i mina tankar och mitt hjärta. Min älskade kämpe.❤️❤️🐶❤️❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘💝💙💙💙I-M

Svar: Hej älskade Ing-Marie! Härligt att du hittar någon bild du tycker är extra rolig! Jag är evigt glad och tacksam för att du läser, gillar och kommenterar och bryr dig så om mig! TACK! <333 <333
Ja, det är verkligen extra tufft nu med PEM. Men jag kämpar på! Hälsa Christer såå gott! Ni är helt underbara som tänker på mig och som bryr er om mig! Massa kärlek till er båda två! Jag älskar dig, min finaste Ing-Marie! <333 <333
Massa kramar <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Min finaste Hanna❤️❤️❤️❤️❤️I-M

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson