hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hur skönt det än var att komma hem och lägga mig i min egen säng…

...(och det var väldigt, väldigt skönt!) var det ännu härligare att träffa Trisse igen! 

Trots att vi endast varit varit ifrån varandra i knappt ett och ett halvt dygn kändes det helt underbart att träffa Trisse igen! Det var så härligt att ta honom i min famn och krama och pussa honom och begrava ansiktet i hans sträva, men ändå mjuka,  päls och mysa. 

Han är verkligen mitt ALLT och vi är INTE vana vid att vara ifrån varandra längre än en långpromenad i taget så detta var helt klart jobbigt. I alla fall för min del! Trisse har haft det så bra hemma hos Lina och Sofia, det är jag säker på. 

Nu ska jag bara återgå till att göra det jag gör så gott som absolut hela tiden här hemma, nämligen vila, vila och vila ännu, ännu mer! Detta tillsammans med min älskade lille Trisse pojk! 
 
Det känns så fantastiskt skönt att vara hemma hos min älskade lille Trisse igen! 🐶❤️
 
Nu är det bara att hoppas att jag kan vila och återhämta mig efter detta äventyret, för jag vill definitivt INTE bli permanent försämrad i ME:n efter denna stora överansträngning som resan ner och tillbaka från Lund har inneburit. 
 
Vi får såkl också hoppas att undersökningen ger oss positiva svar/besked. Men mer om det i tisdagens blogginlägg! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så skönt att höra att du är hemma igen. Oron har varit hemsk.
Nu ligger du i din sköna säng och njuter med Trisse igen. Allt är som det ska vara. Bara du inte kraschar alltför mycket efter allt du har varit med om. Nu hoppas och väntar vi på bra resultat av undersökningen.
Varm mjuk kram🤗
Mitt fina kära hjärta.❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘🥰💙💙💙I-M