hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag har väldigt glada nyheter att dela med mig av! ❤️

Och dessa glada nyheter är att vi sedan igår har fått en till familjemedlem! Vi är otroligt glada för detta och det är med stor glädje jag presenterar en mycket söt, rar, pigg och aktiv liten tjej vid namn Hollie! 

Här är hon! 

 
 
Detta är alltså, som jag skrev, vår nya familjemedlem! Hon heter Hollie, hon fyller två år i början av augusti och hon består till ca 80 % av dvärgpudel och resten är okänd. 

I övermorgon, på tisdag, kommer jag att berätta mer om Hollie och hur det kommer sig att vi har skaffat en till hund osv osv. 

Jag hoppas att Hollie kommer bli en lika naturlig och självklar del av bloggen som Trisse är och jag hoppas också att ni, mina kära läsare, kommer tycka lika bra om lilla Hollie som ni gör om lille Trisse pojken! 🐶❤️ 

Välkommen finaste, sötaste, raraste lilla Hollie! Välkommen såväl hit till bloggen som till vår familj, våra liv och till våra hjärtan och slutligen: 

Välkommen också till min och Trisses säng. Där kommer du att spendera en hel del tid kan jag lova! Och du kommer att mysa som aldrig förr! 🐶❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Meen så härliga nyheter. Vilken liten sötnos ni får till familjen.
Underbart.
Kan det vara en liten vän som behövde ett nytt hem?
Skulle vara likt er att ta hand om en sån liten vän. Så roligt för Trisse också. Han är ju vän med alla fyrfota vänner som han möter. Stort grattis till hela familjen till nytillskottet.❤️🐶❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘💙💙💙I-M

Svar: Ja, vi är såå glada över detta! Ja, precis! Hon behövde ett nytt hem!
Precis så är det och Hollie är inte ett undantag! De är jättebra vänner och var från första stund!
Tack så mycket, älskade Ing-Marie och Grattis till dig som har blivit Extramatte till en hund till! Hollie (och även Trisse!) är såå lyckligt lottade som har just dig, min finaste, älskade vän, som Extramatte! ❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Hannas krypin
skriven :

Men åh så ljuvlig hon är. Ser fram mot att få läsa mer om fina Hollie!

Svar: Ja, visst är hon! Vi är såå förtjusta i henne! Åh så roligt! Du kommer definitivt att få läsa mycket om lilla Hollie! ❤️❤️❤️
Hanna Andersson

3 sandra ledin
skriven :

Nej så söt man kan va. Grattis till nya familjmedlämen. Va roligt och spännande med en hund till. Detta tror jag Trisse kommer att gilla väldigt mycket med en ny kompis. Super kul 🤩

Svar: Ja, visst är hon jättesöt! Tack så mycket!
Ja, väldigt roligt och spännande!
De är superbra kompisar och var från första stund, vilket är såå skönt!
Stora kramar, finaste Sandra! ❤️❤️❤️
Hanna Andersson