hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Det strular tyvärr med bloggen, som ni säkert redan märkt!

 Som ni, mina kära läsare, säkert sett strular det här på bloggen och det går tyvärr inte att läsa inläggen. Det är ett fel/något som har hänt med blogg.se, bloggportalen jag använder, så det är alltså inte enbart min blogg som krånglar såhär.
 
Alla bloggar som tillhör blogg.se krånglar på samma sätt. Jag vet inte alls om ni, mina kära läsare, kan läsa det jag skrev igår och det jag skriver idag, jag tror tyvärr inte att ni kan det. Men jag hoppas innerligt att blogg.se löser problemet fort så att min blogg går att läsa snart igen! 

STORT TACK FÖR ERT TÅLAMOD, mina kära läsare! Ni betyder så otroligt mycket för mig, varenda en av er! Och TACK SÅ MYCKET också för att ni läser, gillar, kommenterar och stöttar mig! TACK! ❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Nu gick det att svara. På fm kom det bara upp reklam när man tryckte på den blå tummen. Igår 30/3 kom det bara upp reklam. Jag höll på ända in på natten och kollade. Skönt att det inte bara var din blogg. Jag menar förstås att det var andra problem och inte bara ditt. Om du förstår vad jag menar. Hoppas att det är som vanligt hos dig annars. Inget mer som har inträffat. Har du fått håret klippt än? Ett rejält hårsvall som du har. Du måste väl ha det uppsatt förstår jag. Får du inte ont i huvudet av det? Nu är det så långt så det går att ha det löst uppsatt. Jag skulle vilja göra något med mitt hår nästa klippning. Så det händer lite. Nu bara är det. Som det blir när man ligger hela dagarna och svettas och frossar. Då är det inte lätt med frisyr.Ha en dag min älskade vän. Var rädd om dig.Du är ständigt i mina tankar.❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘🍃🌻🍃🌻☀️❄️💙💙I-M

Svar: Så bra att det gick till slut, blir så trött och frustrerad när inte bloggen funkar som den ska. Tack för att du är inne och läser, det betyder mycket för mig. Du är ständigt i mina tankar, kramar <3<3<3
Hanna Andersson