hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag lider av vidrig värk och fruktansvärda smärtor… 😔😩

 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 sandra ledin
skriven :

Osynliga sjukdomar är de jobbigaste. Du har tur som har en hel familj som förstår dig och gör allt för dig. Sådant är guld värt <3
Kommer aldrig att kunna förstå hur det verkligen känns för dig. Men jag lider utav trasiga ledband i hela kroppen så jag förstår mig på kronisk smärta. Så jag vet hur jobbigt det är när man är helt slut och allt bara värker.
Massa styrke kramar <3

2 Anonym
skriven :

Allt stämmer så bra. Precis så är det. Lånar av dig och skriver att det är från din blogg. Vi har varandra och vi tar ett litet steg i taget varje dag.Min älskade kära hjärtevän.❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘❤️🐶❤️💙💙I-M