hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

En helg på landet! ❤️

Vi har varit ute på landet i helgen. Mamma, pappa, Trisse och jag åkte ut i fredags kväll och Lina och Sofia kom ut dagen efter vid lunchtid. 

Jag orkade egentligen inte alls åka men alla andra ville väldigt gärna åka ut och jag kan inte vara ensam hemma en hel helg så jag fick åka med ut jag också. 

Trots att jag mår så extremt dåligt, extra dåligt efter operationen som jag ännu inte hämtat mig från trots att det var två veckor sedan igår, har jag ändå fått en så okej helg som det gått att få där ute i stugan och det är jag glad för. 

Jag tycker ju v mycket om att vara där ute. Trisse också! Och träffat våra älskade bonushundar Tyra och Tjorven har vi gjort, vilket vi var väldigt glada för, inte minst Lina, Trisse och jag. 

Denna superfina bild tog jag i lördagskväll klockan 22.26. Väldigt vackert och en nästan magisk himmel. ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda Grundström
skriven :

Underbar bild du tagit ❤️

2 Anonym
skriven :

Så tufft för dig vännen. Men det finns inga val för oss många gånger. Tur att både du och Trisse trivs ute i stugan. Visst är det magiska kvällar och nätter nu. Även om det är molnigt så är det så ljust hela natten. Underbart. Christer hälsar så mycket till dig. Han tycker att det är så förfärligt som du har det och inte får tillräckligt med hjälp. Jag kan bara hålla med. Nu får du försöka vila i din sköna säng. Det är väl snart dags att flytta ut till stugan. Hoppas att du hinner få lite ork för att klara av flytten. Skickar stora varma kramar till dig🤗
Kände du samma som jag gjorde igår när vi skrev? Tror att du förstår vad jag menar. Älskar dig min hjälte och stora kämpe.❤️🐶❤️🥰👩‍❤️‍💋‍👩😘💙💙💙I-M