hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vår mästerfotograf har tagit bilder på vår finaste modell! 🐶❤️

För några dagar sedan var Lina och Sofia ute och gick en långpromenad med Trisse i skogen. De stannade på ett lämpligt ställe och drack kaffe och fikade.
 
Innan de började gå igen passade Sofia på att ta några bilder på vår älskade lille Trisse pojk och jag bara måste visa de bilderna! De är otroligt fina! Verkligen fantastiskt fina.
 
Sofia är otroligt duktig på att fotografera, inte minst Trisse! Här kommer bilderna på Trisse som Sofia tog på honom. Jag vet att det blir så att jag visar en del bilder nu, jag hoppas att det är okej för er, mina kära läsare! 
 

 
 
 
 
Tack så mycket för dessa fantastiska bilder, Sofia! Du och Trisse är ett utmärkt fotograf - modell par. Bilderna som är resultatet av ert samarbete är otroligt fina och jag uppskattar att jag får låna och visa dem här. Det tackar jag er så mycket för, Sofia och Trisse! Puss på er! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vilken supermodell han är vår Trisse🐶. Självklart är det ok att lägga ut bilder. Vi som aldrig kommer ut får se hur fint det är nu bär det börjar blomma och knoppas. Tack Sofia för fina bilder.Och tack Hanna för att du bjöd på dem.
Ha en dag min kära vän❤️🐶❤️🌷🍃🌷🍃🌷👩‍❤️‍💋‍👩⭐️💛⭐️i-M

Svar: Ja, visst är han! Tack så mycket, älskade du, för att du är så otroligt stöttande och fin! Tack själv för att du tittar på dem, bilderna alltså! <3 Ha en dag, älskade, finaste du <333 <333
Hanna Andersson

2 Sofia
skriven :

Åh tack så mycket Hanna! ❤️
Det är bara roligt och ta bilder på svansbarnet! Han är en sån bra modell och samarbetar väldigt bra 😜 Puss på dig ❤️❤️❤️

Svar: Tack så mycket själv, Sofia! <3 Tack så mycket för alla superfina bilder du tar på lille svansbarnet!
Har man en sån bra fotograf framför sig är det väl klart att man får leverera och samarbeta som modell!
Puss <3 <3 <3
Hanna Andersson