hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vår älskade lille Trisse pojk är nu...

...nyfriserad och superfin! Det var han ju förvisso innan också. Men han blir ännu lite finare och stiligare när han precis (eller nyligen) blivit trimmad. 

Mamma var ledig igår och därför kunde hon köra med Trisse till hans trimmare. Det hela tar ungefär två timmar, Trisse uppför sig såklart hur bra som helst (som alltid annars) och när trimningen är färdig åkte mamma och Trisse hem igen. 

Trisse är verkligen otroligt fin och det känner Trisse själv att han är. Och just därför vill han visa sin mammas alla underbara läsare till bloggen hur fin han verkligen är! 


Visst är han helt fantastiskt fin, vår älskade lille Trisse pojk! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Fina lilla Trisse❤️🐶❤️Ha en dag älskade Hanna❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘❤️I-M

Svar: Visst blev han otroligt fin! <333 Ha en dag, älskade, finaste Ing-Marie! <333 <333
Hanna Andersson