hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vackra rosor och en underbar Trisse! đŸ¶â€ïž

 För exakt en vecka sedan, ikvÀll, för att vara exakt, fick jag en underbart vacker bukett med rosor av mamma och pappa. Och de stÄr vackra Àn! De har verkligen hÄllit sig precis lika vackra som de var förra tisdagen, pÄ kvÀllen nÀr jag fick dem, som de Àr nu. 

Jag har verkligen en helt underbar familj! Ett par helt fantastiska förÀldrar, som ger mig vackra blommor mycket oftare Àn jag förtjÀnar, och en helt underbar syster och en minst lika underbar hund. SÄ sett har jag ALLT, verkligen ALLT, man nÄgonsin kan önska sig! 

Sedan att jag ocksÄ har en svÄrt sjuk kropp och minst ett dussin svÄra, kroniska och obotliga sjukdomar Àr en annan sak, men det försöker jag att inte tÀnka pÄ just nu, Àven om det Àr svÄrt pÄ grund av hur katastrofalt, jÀkla skitdÄligt jag mÄr! 


 
Visst Ă€r de helt fantastiska, rosorna?! De Ă€r sĂ„ vackra! TACK Ă€lskade mamma och pappa! ❀


 
Och vĂ„r Ă€lskade lille Trisse pojk! Han Ă€r inte sĂ„ tokig han heller! Han agerade modell igĂ„r vid pĂ„ hallmattan dĂ€r uppe pĂ„ vĂ„r övervĂ„ning! Älskade, finaste lille pojk! đŸ¶â€ïž
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Oj vilken fin bukett. Älskar rosor. Du Ă€r verkligen vĂ€rd alla blommor i vĂ€rlden som den underbara dotter, vĂ€n du Ă€r. En kĂ€mpe utan dess like. Älskade Hanna, tĂ€nk inte ens tanken pĂ„ att du inte Ă€r vĂ€rd eller Ă€r till besvĂ€r. Du Ă€r SÅ ÄLSKAD OCH VÄRDEFULL.❀❀❀đŸŒč🍃💐🍃đŸŒčđŸƒđŸ’â€ïžđŸ¶đŸ¶â€ïžđŸƒđŸŒč🍃đŸŒčđŸƒđŸ’â€ïžđŸ‘©â€â€ïžâ€đŸ’‹â€đŸ‘©đŸ˜˜đŸ˜˜I-M

Svar: En otroligt vacker bukett, jag Àr sÄ glad för den. Tack sÄ mycket och det samma till dig, du Àr vÀrd alla vackra blommor som finns. Tack sÄ mycket för din fina kommentar. Du Àr Àlskad och du Àr vÀrdefull, glöm inte det. Kramar till dig, Àlskade I-M <3333<3333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

SĂ„ vackra rosor och vilken fin liten Trisse 💞
Kram đŸ€— 💖/Helene K

Svar: Visst Àr rosorna underbart vackra och Trisse lilla Àr den finaste lilla pojk jag vet. Kram <33
Hanna Andersson