hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag behöver verkligen skratta idag!

Och jag kan inte tänka mig att jag är ensam om det. Så nu kör vi! Let's laugh! 


 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Jadu, kan man lita på pappor?😄 Och bebisar med tänder var inte söta😌 Tur att du har din pappa och mina barn sin pappa. Går alltid att lita på. Men det blev ett litet skratt i alla fall. Tack för det🙏 Ha en dag min finaste Hanna. Hoppas att du kan återhämta dig lite. Det var så roligt att se lite kommentarer från dig. Men ta inte i för mycket. Var rädd om dig mitt hjärta❤️🐶❤️❣️💕💓💗💞🌷🌷🌷👩‍❤️‍💋‍👩😘I-M

Svar: Haha ja! Det är frågan det! Men min pappa kan man i alla fall lita på och det är jag otroligt glad och tacksam över! <333 Hur var det med din pappa, Ing-Marie? <333 Nej, bebisarna med tänderna var läskiga att se på! Usch!
Ja, det är tur det!
Tack så mycket själv, Ing-Marie! Tack för allt du gör för mig, tack för att du bryr dig så om mig. Jag älskar dig, finaste vän!
Tack, jag försöker svara på lite kommentarer då och då. Men det tar så mycket energi, tyvärr! Orimligt mycket energi!
Tack, älskade du! Du måste vara rädd om dig du med! <333
Stora kramar och kärlek till dig, finaste, älskade, helt underbara du! <333 <333
Hanna Andersson