hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

đŸ’›đŸ¶ Trisse, vĂ„r Ă€lskade lille PĂ„sk-pojke! đŸ¶đŸ’›

Trisse trivs jÀttebra med att fira PÄsk hÀr ute i stugan. Han varvar vila med att vara aktiv ute vid havet och han trÀffar hans Àlskade tjejer, vÄra bonushundar Tyra och Tjorven, varje dag.
 
Han lever verkligen ett gott liv, bĂ„de hĂ€r pĂ„ landet och hemma i huset, och det kĂ€nns sĂ„ hĂ€rligt och fint i mitt mammahjĂ€rta. đŸ¶â€ïžÂ 
 

 
 
 
VĂ„r Ă€lskade lille Trisse pojk! Han Ă€r verkligen vĂ€rldens finaste lille PĂ„sk-pojke! đŸ¶â€ïž
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Trisse fĂ„r ocksĂ„ njuta av allt som hĂ€nder vid er flytt till stugan. SĂ„ skönt för honom.Jag förstĂ„r att du bara mĂ„ste ta dig igenom den hĂ€r dagen. Det Ă€r samma för mig. Vi kan inte ha trevligt utan att straffas efterĂ„t. Men vi tar oss igenom den hĂ€r dagen tillsammans,som vi brukar göra. All kĂ€rlek till dig mitt hjĂ€rta.â€ïžâ€ïžđŸ¶â€ïžđŸ‘©â€â€ïžâ€đŸ’‹â€đŸ‘©đŸ˜˜đŸ„đŸŁđŸ’I-M

Svar: Ja, Trisse Àlskar att vara ute pÄ landet. Inte minst för att han ju har sina tjejer, vÄra Àlskade bonushundar Tyra och Tjorven, som grannar dÀr ute pÄ landet. Det har varit skönt för mig att vara dÀr ute. Men det Àr otroligt jobbigt för mig att flytta fram och tillbaka.
Precis som du skriver. Vi kan inte ha det det minsta trevligt utan att straffar ordentligt för det. Och sÄ Àr det med den hÀr vistelsen ute pÄ landet ocksÄ. Den kommer straffa mig ordentligt, ja det har faktiskt redan börjat! :( :(
All kÀrlek tillbaka till dig, Àlskade du <333 <333
Hanna Andersson

2 Cecilia Kotte Eriksson
skriven :

SĂ„ sött 😍

Svar: Visst Àr han otroligt söt! SÄ roligt att du lÀser, hoppas att du Àr hÀr för att stanna! :)
Hanna Andersson