hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

đŸŽđŸŽˆâ€ïž Stort GRATTIS pĂ„ födelsedagen Ă€lskade pappa, morfar och man! â€ïžđŸŽˆđŸŽ

Idag, den 13:e september, föddes pappa för 55 Ă„r sedan, alltsĂ„ Ă„r 1965! Stort GRATTIS pĂ„ födelsedagen Ă€lskade, finaste, bĂ€sta pappa! ❀❀❀
 
VĂ€rldens finaste, snĂ€llaste, roligaste och bĂ€sta pappa! Jag Ă€r för evigt jĂ€tteglad och supertacksam att det Ă€r just pappa som blev min och Linas pappa (och mamma som blev vĂ„r mamma!). ❀❀❀
 
Allt jag vill och önskar denna dag, förutom min önskan om att jag ska kunna vara med och fira honom ikvÀll, Àr att vÄr Àlskade, underbara, helt fantastiska pappa, morfar och man ska fÄ en jÀttefin dag och kvÀll.
 
SÄ lÀnge pappa kÀnner sig glad och nöjd med sin födelsedag och firandet Àr vi andra ocksÄ glada och nöjda. 
Denna dag Àr pappas.
 
Jag hoppas verkligen att han förstÄr och att han pÄ riktigt kan ta in och ta till sig, till sitt hjÀrta, hur otroligt, oerhört, oÀndligt mycket vi andra i familjen Àlskar honom. Han, vÄr pappa, morfar och man, betyder allt för oss, precis ALLT. 
 
Lina, mamma, Trisse och jag Àlskar honom sÄ mycket som man nÄgonsin kan Àlska en annan mÀnniska (eller ett djur, för den delen). Han betyder allt för oss, han Àr vÄrt allt.
 
Och jag hoppas verkligen att han vet hur mycket vi Àlskar och uppskattar honom. Att han kÀnner det, i hela kroppen och i hela hans hjÀrta. För sÄ Àr det. Vi skulle omöjligtvis kunna Àlska honom mer Àn vi redan gör, alltid gjort och för alltid kommer att göra. 
 
 
HĂ€r har vi bĂ€sta vĂ€nnerna och radarparet, Trisse och pappa! ❀❀❀
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, Ă€lskade pappa, morfar och fru! Grattis frĂ„n oss, frĂ„n din familj! ❀❀❀
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helene K
skriven :

Vilka fina ord du skriver om din pappa. Stort Grattis till honom 🎉 🎂.
Jag Ă€r sĂ€ker pĂ„ att han vet hur mycket han betyder för er, hur mycket ni alla betyder för varandra i er superfamilj đŸŒș
Kram đŸ€— /Helene K

Svar: Tack sĂ„ mycket för dina snĂ€lla, fina och sĂ„ rara ord du skriver till mig. Tack, Ă€lskade du för det. <3 Åh tack sĂ„ mycket! <3
Jag hoppas verkligen att han vet det.
Vi berÀttar det ju för honom sÄ jag hoppas att han kan ta in det vi sÀger till honom. Det hoppas jag innerligt! <3
Stor kram tillbaka till dig, fina Helene <3
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Grattis till din fina pappa. Han vet hur Ă€lskad han Ă€r av er alla. Hoppas att du kan vara med lite och fira honom. Han lĂ€ser sĂ€ker din kĂ€rleksförklaring till honom. Det finaste man kan fĂ„ frĂ„n sin Ă€lskade dotter. Ha en dag min finaste kĂ€ra Hannaâ€ïžâ€ïžđŸ¶â€ïžâ€ïžđŸ’™đŸ’™đŸ€—đŸ˜˜I-N

Svar: Tack sÄ mycket, Àlskade Ing-Marie! <333 Jag hoppas verkligen att han vet hur Àlskad han Àr samt att han verkligen kÀnner det inombords.
Han lÀser bloggen, det jag skriver, varje dag (det gör mamma och Lina ocksÄ) och det Àr jag sÄÄ otroligt glad och tacksam för att han/de gör! De Àr sÄ himla snÀlla och stöttande. Precis som du Àr mot mig, Àlskade, snÀlla, rara, Ing-Marie. <333 <333
Vet du vad? Jag kunde faktiskt vara med och fira honom en stund och det gjorde sÄklart hela familjen vÀldigt glada.
Massa massa kramar och kÀrlek till dig, Àlskade, finaste du <333 <333
Hanna Andersson