hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Renbäddade sängar ger en guldkant på tillvaron! ⭐️

Det är så otroligt skönt att ligga i sängen med renbäddade lakan! Jag älskar verkligen det! Det är en så härlig känsla att ligga i en renbäddad säng med fluffiga, underbara kuddar och fluffigt stort täcke. 
 
Min älskade mamma är precis likadan som mig när det kommer till detta. Eller, rättare sagt, så är det ju faktiskt så att det är jag som är lik mamma och inte tvärt om! 

Mamma brukar bädda rent både hennes och pappas säng och min säng varannan vecka och jag är så glad och tacksam att mamma gör också det för mig, bäddat rent min säng.
 
Mamma gör verkligen massvis för mig, så otroligt många saker. Varje dag. De allra flesta saker hon gör är helt och hållet nödvändiga, som att hon hämtar ut alla mina mediciner, delar dem och ger mig dem när det är dags. 

Men hon gör vissa saker för att hon är så otroligt snäll och för att hon vill ge mig en liten extra guldkant på tillvaro. Ett exempel på det är just detta med renbäddning av sängen. 

Hon vet hur mycket jag tycker om och uppskattar att gå och lägga mig i en renbäddad säng med fluffiga kuddar och yvigt täcke efter att jag varit uppe från sämgen en liten stund och ätit och borstat tänderna.  

Mamma vet hur mycket jag tycker om det så hon renbäddar min och hennes och pappas säng så ofta som möjligt. Och det är otroligt snällt av henne. Hon är fantastisk. En helt fantastisk, underbar kvinna.
 
TACK mamma för ALLT du gör för mig. Snälla, omtänksam och fin. Hon vill alltid allas bästa och hon sätter alltid andras behov före hennes egen. Mamma. Som jag älskar dig! ❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så fin bild! 💙

Svar: Visst är det! <3
Hanna Andersson