hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Skulle ni, mina kära läsare, kunna vara så snälla och...

...tänka er att gilla mina blogginlägg när ni läst dem? Om det är så att ni tycker om dem och tycker att de förtjänar att gillas alltså? 

Det är nämligen så att ju fler hyllningar ett inlägg har desto mer synligt blir det för andra bloggläsare, för de bloggläsare som har egna bloggar, vill säga. 

Jag är verkligen otroligt tacksam och för evigt glad för alla de läsare jag har nu för tiden. Jag är oerhört glad och tacksam för er, varenda en av er som läser, det vill jag att ni ska veta. 

Men eftersom att jag skriver om mitt liv som ung och svårt kroniskt multisjuk och flera av mina sjukdomar är osynliga sjukdomar som långt från alla hört talas om och som dessutom många misstror vill jag nå ut till så absolut många som möjligt med mina texter, med det jag skriver. 

Det är ett syfte med, samt till stor del därför jag började blogga från första början, för att sprida kunskap om samt för att uppmärksamma dessa svåra, kroniska och osynliga sjukdomar, ME och fibromyalgi och syndromet EDS. 

Så därför skulle jag bli otroligt glad om ni, mina kära läsare, så många som möjligt av er- om inte alla, vill gilla mina inlägg när ni läst dem. 

Att gilla är inte det minsta svårt och det går på en millisekund. Det är bara att trycka på hjärtat nere i hörnet som finns i slutet av alla inlägg. När man trycker på hjärtat blir det rött och då har man gillat.
 
Svårare än så är det inte och jag skulle, som sagt, bli otroligt glad om ni skulle vilja göra det! TACK så mycket på förhand för det och TACK så mycket för att ni fortsätter att läsa, kommentera och på andra sätt (exempelvis genom att gilla) stötta mig. STORT TACK till varenda en av er! Tack. 💙💙💙
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Självklart Gillar jag varje gång jag läst. Trodde alla gjorde det. Men kan inte något om blogg. Jag hoppas verkligen att du når ut till så många som möjligt med dina kunskaper och egna upplevelser med sjukdomar och vad allt det innebär.Du gör stor insats med din blogg. Men känn aldrig att du måste ut med något varje dag. Jag vet att viljan finns men inte orken. Ha en fin dag min underbara kära vän.❤️🐶❤️💙💙🥰❤️❤️❤️I-M

Svar: Det vet jag att du gör, min älskade, finaste Ing-Marie! <333 Men med tanke på antalet läsare jag har och hur många det är som gillar så är det typ 99 % som inte gillar och det tycker jag är lite tråkigt. Även om jag såklart är precis hur glad och tacksam som helst för ALLA som läser! <333 Tack så mycket för dina fina ord, älskade du!
Massa massa kramar och pussar och all kärlek till dig, älskade finaste du <333 <333
Hanna Andersson

2 Jasmine
skriven :

Skulle du inte kunna göra fler inlägg om Fibro oxå? :) Skulle va jätteintressant. Vill lära mig mera. Du får gärna uppdatera hur de går med koloskopin också och din tarmsjukdom.

Svar: Jo, det ska jag absolut göra! Tack för påminnelsen och din önskan, det uppskattar jag verkligen att du kommer med! Jag ska absolut tänka på det! <3 Japp, det har jag tänkt att jag ska skriva om nu i det närmaste, så fortsätt gå in här och läs och håll utkik!
Kram fina du <3
Hanna Andersson

3 Jasmine
skriven :

Åh ja! :) Det är så svårt att skilja de två åt tycker ja, säkert individuellt o så, drf vill ja höra hur du upplever de osv. När du orkar såklart, ingen press! Fortsätter såklart följa bloggen. :) Många kramar! <3

Svar: Jag förstår det och jag ska skriva om detta och publicera så fort jag bara kan. Jag har tyvärr en väldigt svår situation som pågår just nu, det kommer ut ett inlägg om det imorgon eller på fredag, som förklarar lite närmare. Därför är det svårt att finna både inspiration och ork att skriva sådana inlägg jag verkligen vill skriva om. Bland annat just detta! Men håll ut, är du snäll, det kommer så snart jag bara kan! Tack så mycket för det! Det betyder så mycket för mig att du fortsätter följa bloggen och att du läser det jag skriver. Tack! <3
Många kramar tillbaka <3
Hanna Andersson