hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag ligger efter med svar på era fina kommentarer...

...det är jag fullt medveten om och jag är ledsen att det tyvärr blivit så igen. Jag ber om ursäkt för det och jag ska ta tag i detta, att publicera samt svara på alla de kommentarer som ligger och väntar. 

Jag tycker det är så roligt att få kommentarer från er, mina kära läsare, så är det verkligen. Det som gör att det ibland, eller ganska ofta är jag rädd, tar lite tid innan jag publicerar (alltså gör kommentarerna synliga för er läsare) och svarar på kommentarerna är just det att jag har på tok för lite ork och energi. 

Men trots det, min stora brist på ork och energi, ska jag göra mitt allra bästa för att svara på alla kommentarer, drygt 20 stycken, idag och imorgon! Så håll utkik efter de publicerade kommentarerna och mina svar. Om ni vill. 
 

Mamma och pappa åkte iväg på en resa över helgen tillsammans med tre andra par som de känt i hur många år som helst (och vars barn är jämnåriga med Lina och mig). Så tills de är hemma är det Lina som tar hand om mig, som ger mig mat, dryck, mediciner mm. Och Trisse tar såklart hand om mig han med, lille älsklingen. Utan honom vid min sida klarar jag mig inte en minut. Det är ett som är väldigt säkert. 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så roligt för dina föräldrar att komma ut lite. Speciellt med det yrke hon har. Och du och Lina får egentid tillsammans. Tycker det är roligt och faschinerande med enäggstvillingar. Hur ni kan läsa av varandra och tänka på samma saker. Har läst om hur en del känner av den andra trots långt avstånd. Intressant tycker jag. Ni får Ha en dag tillsammans min käraste underbaraste vän🌼🌸🌼🌸🌼🌸🌼🌼🌸🌼💝💝🐶💝💝I-M

Svar: Ja, väldigt härligt för dem att komma ut, verkligen! Det behöver de! Precis, mamma jobbar sååå mycket nu och har gjort det redan många veckor, så hon behövde verkligen ett litet avbrott och komma iväg lite! Ja, det tycker jag med! Visst är det fascinerande! Det är väldigt intressant. Jag kan skriva lite om det, om hur det är att vara tvilling, om jag får skrivlust.
Tack, älskade du! Ha en dag <333
Massa kramar finaste du <333 <333
Hanna Andersson