hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag har fått både en bukett vackra vita rosor och en superfin elefant!

Precis så är det! Jag har verkligen otroligt många och väldigt snälla, omtänksamma, givmilda och fina människor i min närhet. Det är jag otroligt glad och tacksam för. 

I måndags fick jag en fin bukett väldigt vackra vita rosor av en superfin vän till mig. Och inte nog med det! Samma dag fick jag ytterligare en jättefin present. Denna gång av våra närmsta grannar, det är det äldre paret som tar ut Trisse på promenader på dagarna.
 
Snacka om att jag blev både väldigt bortskämd på en och samma dag och att jag blev otroligt fylld av kärlek, värme, glädje och tacksamhet. Tänk så underbara människor jag har i min närhet! Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna dem. 
 
 
 
Visst är de vackra?! Vita rosor är så himla vackra, tycker jag. De är nästan lika fina som min favoritblomma. Vita pioner! Men bara nästan. 


Visst är denna lilla elefanten, som är gjord av glad, otroligt fin! Jag tycker verkligen jättemycket om den och den passar perfekt in i min samling elefanter. Tänk att vi har så underbara och snälla grannar i huset bredvid oss! ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 S
skriven :

Hej finaste Hanna! Tänkte skriva och säga, att elefanten du fick är väldigt fin :)! Jag är oxå otroligt förtjust i just elefanter, de är så ståtliga att se på och de har ett otroligt fascinerande socialt samspel. Skickar en massa kramar och kärlek till dig och din underbara familj <3

Svar: Hej finaste du! <3 Visst är den fin, jag är väldigt förtjust i den! <3 Då har vi vår kärlek till elefanter gemensamt. Precis! De är helt underbara och fantastiska djur, både att se på och att läsa om och studera. Förutom hundar och hästar är elefanter utan tvekan mitt favoritdjur. <3
Massa kramar och kärlek tillbaka till dig, fina vän. <333 Och tack så mycket för att du läser och kommenterar så fint, det betyder så mycket för mig. Mer än du förstår. Tack <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Underbara blommor. Och så fin elefant. Förstår du inte att du får blommor och presenter för att du är du. Med ett hjärta av guld,som tänker på andra. Både människor och djur. Och framför allt Du Är En Krigare som orkar kämpa som du fått göra hela ditt liv. Därför älskar alla dig och vill ge tillbaks av din godhet och muntra upp dig med det du älskar mest. Så är det. Mitt Hjärta som jag älskar så mycket❤️❤️💐🐶❤️🐘❤️❤️🦋🥰I-M

Svar: Visst är både buketten med rosor och elefanten otroligt vackra. Jag blev så glad och rörd av båda två presenter/gåvor jag fick. Tänk så snälla och underbara människor jag har runt omkring mig, i min närhet. Inklusive dig, älskade, finaste vän. <3 Åh tack så mycket för alla de fina ord du skriver till mig. De värmer mitt hjärta, du är så snäll. <3
Du har ett hjärta av guld du med. Och du är en krigare precis som jag.
Det är mycket möjligt att du har helt rätt i det du skriver. Jag litar på dig. <333
Massa kramar och kärlek till dig, finaste, älskade du <333 <333
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Det du gjort för att förtjäna detta är för att du är du! ❤️

Svar: Tack så mycket för de fina orden <3
Hanna Andersson

4 Pernilla Andersson
skriven :

Så himla fin,fina grannar du har🌻🌻🌻

Svar: Ja, de är verkligen HELT fantastiska på alla sätt och vis. Underbara människor. <3
Hanna Andersson

5 Anonym
skriven :

Klart du ska lita på mig. Skriver bara som det är😄😘❤️❤️🐶🥰🥰I-M

Svar: Ja, det har du helt rätt i. Och det vet jag ju, att dig kan jag lita på. <333 <333
Hanna Andersson