hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Missförstå mig inte! Fortsätt att skriva till mig!

Det jag skrev i blogginlägget i förrgår, detta om att jag får så många mejl, meddelanden, sms och brev mm (utöver de kommentarer jag får här på bloggen) som tyvärr tar lång tid innan jag svarar på på grund av min enorma brist på energi, betyder inte att jag inte vil att ni hör av er. Absolut inte!
 
Med detta inlägg vill jag klargöra och förtydliga just det. Att ni väldigt gärna får fortsätta höra av er till mig, på olika sätt. Både genom att kommentera här på bloggen eller genom att skicka mejl till mig, om ni känner att det ni vill skriva till mig är för personligt och privat för att visas här på bloggen. Flera av er skickar brev. Ni är ett gäng som skriver meddelanden till mig via Facebook och det händer också att jag då och då får sms från någon läsare. 
 
Ni får alltså gärna fortsätta skriva till mig, på det sätt ni föredrar. Det gör mig bara glad. Jag är så glad för alla läsare jag har, varenda en av er betyder otroligt mycket för mig. Det är ni, mina kära läsare, som gör att jag orkar fortsätta skriva, trots att jag väldigt ofta inte alls har energin som krävs för att fortsätta vara aktiv här på bloggen och få ut ett inlägg om dagen.
 
Jag kan ofta själv inte ens förstå att jag faktiskt fortfarande bloggar aktivt. Men det är tack vare er! Ni får mig att fortsätta kämpa. Utan läsare hade jag aldrig orkat fortsätta skriva. Det är ett som är väldigt säkert! Och jag är, som sagt, så innerligt tacksam för att ni finns, för att ni läser, gillar, kommenterar och fortsätter stötta mig. TACK för det, stort tack till var och en av er, mina kära läsare.
 
Det jag alltså vill säga med detta inlägg är att ni hemskt gärna får fortsätta skriva till mig på det sätt ni vill. Skriv på bara! Skicka på det ni skrivit till mig! MEN var medvetna om att det kan ta ett tag innan jag svarar. Ibland tar det bara någon dag och ibland tar det dessvärre mycket längte tid än så. Det är jag inte alls glad eller stolt över, absolut inte. Men det är så det är. Jag gör så gott jag kan. Mer än så kan jag inte göra. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Självklart ska du fortsätta blogga❤️ Den är viktigare för mig än dagstidningen. Måste höra av dig hur du än mår. Ta kommentarerna med ro. Vet att du vill, jag skulle tänka precis som du gör. Men det är alltid lättare att tala om för andra hur de ska göra😄 Jag är inte ensam om att vilja läsa det du skriver. Det är jag övertygad om.Skriv så länge du någonsin orkar. Försök koppla av även om det är svårt. Massor av kramar till dig.❤️ Vi är starka kämpar och ger inte upp så lätt. Eller hur?❤️❤️❤️💙💙❤️❤️🐶❤️❤️ Puss o kram till dig och Trisse❤️😘🐶I-M

Svar: Jag fortsätter att blogga så länge jag bara orkar och så länge jag har läsare som vill att jag fortsätter. <3 Åh du är för gullig och så otroligt snäll och rar mot mig! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna en så fantastisk vän som du är?! Du är fantastisk och du betyder sååå mycket för mig, det vet du <333
Vi är så himla lika du och jag! Vi tänker lika och vi fungerar väldigt lika så det råder ingen som helst tvekan om att du förstår mig och att jag förstår dig! <333
Vi kämpar tillsammans, nu och för alltid. Du och jag. Vi ger absolut inte upp! <333
Massa kramar och all kärlek till dig från mig och vår lille Trisse <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Du är en sån kämpe som orkar skriva inlägg varje dag! Kramar till dig 💗 /Helene K

Svar: Åh tack så mycket för dina fina ord <3 Och tack så mycket för att du läser och skriver så fint <3 Jag får verkligen kämpa för att få ut ett inlägg varje dag, så är det verkligen.
Kramar <333
Hanna Andersson