hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisse har fått en lillebror i betong! 🐶❤️

Detta låter säkert jättekonstigt! Men det är faktiskt helt sant. Trisse har fått en liten lillebror som precis som Trisse är en dvärgschnauzer av färgen Svart/silver.
 
Lina kom hem med honom i torsdags kväll och vi tvåbenta i familjen tyckte han var supersöt från första stund. Trisse var inte så intresserad av honom. Han luktade lite på sin lillebror och pratade lite med honom. Men det var allt. 
 
Förhoppningsvis kommer Trisse snart vänja sig vid sin lillebrors vana och då också börja tycka om honom. Vi får hoppas det! Vi kallar lillebrorsan för TJ, det står för Trisse Junior. 
 
Här kommer några bilder på Trisses söta lillebror, TJ! 
 
 
 
 
På undersidan finns bokstäverna TJ. Antagligen initialerna av den som tillverkat denna lilla vovve. Men det passar väldigt bra eftersom att ju heter just TJ, Trisse Junior. 🐶❤️
 
Visst är han söt?! Vi är ännu inte helt säkra på vart han ska stå, eller sitta gör han ju faktiskt, lille TJ. Men vi tänker att han nog ska få sitta ute på den inbyggda altanen som pappa byggde i ordning så fint förra året. Där kommer han trivas utmärkt, lille TJ! 🐶❤️ 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Helt otroligt lik Trisse Sr. Hade du inte skrivit att han var av betong hade jag bara sett Trisse. Men tittar man noggrant ser man ju. Förstår att du älskar TJ. Tänk att få blommor och presenter lite då och då utan någon speciell dag. Det var länge sedan det hände mig. Men jag har så mycket som ska rensas bort. Ändå hittar jag nya fina saker. Igår en fin temugg, trots att jag skänkt bort en hel del. Men det är roligt med något nytt ibland. Hoppas den dyker upp en dag. Var noga med att visa den och var den fanns😄 Går inte att missa. Jag önskar så att du får lite lindring och sömn ibland. Lite förbättring gör så mycket. Du finns som alltid hos mig, min krigare😘❤️❤️🐶❤️❤️🐶❤️💙💙💙I-M

Svar: Ja, visst är TJ väldigt lik Trisse Sr! Väldigt lik! Ja, jag är verkligen såå bortskämd av min familj! De är så otroligt snälla och rara som ger mig blommor och presenter och överraskningar som denna, TJ. De är fantastiska. <333 Precis som du är <333
Ing-Marie, om jag bara orkade skulle jag skicka brev till dig ofta och ge dig små presenter och överraskningar till dig. Om jag bara hade orken, om jag bara kunde så skulle jag göra det! Det hoppas jag att du vet! <333

Jag hoppas också innerligt att jag får lite lindring och lite sömn. Det behövs, kan jag säga dig. Och jag vet att det är exakt samma för dig och det gör mig så otroligt ledsen. Om jag bara kunde skänka dig lindring så skulle jag det. Jag skulle göra vad som helst för att minska ditt lidande. <333
Och du finns som alltid hos mig, älskade du <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Måste rätta mig. Får så mycket fint med posten. Helt utan vidare. Älskar paketen😘❤️❤️❤️I-M

Svar: Jag önskar, som sagt, att jag kunde skicka brev och små saker till dig mycket oftare. Det önskar jag verkligen. <333 Och jag älskar alla underbara brev jag får av en viss helt underbar person <333
Massa massa kramar <333
Hanna Andersson

3 Lisbeth
skriven :

Haha, du är för rolig!
Jag tänkte självklart: Åååååh, en liten valp!!
Men ack så lurad jag blev, hahaha

Men TJ är verkligen söt!

Kramar Lisbeth

Svar: Haha ;) Ja, där blev du allt lurad! ;)

Visst är lille TJ söt. Men inte lika söt som en riktig liten hundvalp, en som inte är gjord av betong!
TACK så mycket för att du läser och kommenterar, fina du. Det betyder mycket för mig. Mer än jag tror du förstår. <3
Kramar <3
Hanna Andersson