hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Några kloka och upplyftande ord...

...är precis vad jag behöver läsa och ta åt mig av idag. Och jag vet att jag inte är ensam om att behöva just det. Så dagens inlägg handlar om just det. Kloka och upplyftande ord! 
 
Ja, det stämmer verkligen och detta gäller såklart också ålderspensionärer, mammalediga, de som är på Daglig verksamhet osv osv. ❤️ 
 
 
 
 
 
 
Det stämmer, det är bara det att en del av oss ligger ner, och vi duger precis som vi är vi också! ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Min kloka fina Hanna❤️ Så bra det står skrivet. Jag läser mina citat varje dag❤️ Fantastiskt att ha resten av sitt liv. TACK för det och att du finns hos mig❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🐶❤️❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙I-M

Svar: Du är så otroligt klok och smart du, Ing-Marie. Det tänker jag så väldigt ofta när jag läser det du skriver. Tack så mycket för det fina du skriver till mig, det värmer mitt hjärta och det betyder så mycket för mig. <333
TACK själv för att du finns i mitt liv, för att du stöttar mig och läser och kommenterar så fint och för att du är min fina, alldeles underbara vän <333 <333 <333
Hanna Andersson

2 Heléna
skriven :

Många kloka ord! Tror det är viktigt att påminna sig om att man duger bra precis som man är och att göra sitt bästa alltid är gott nog! Massor av stora kramar finaste, älskade, underbara, kloka vännen Hanna 💖

Svar: Det håller jag helt med dig om. Ja, det har du helt rätt i. Det är väldigt viktigt att påminna sig själv om det. Jag tror att framförallt vi kvinnor behöver tänka på det, att vi faktiskt duger precis så som vi är. Vi är tyvärr väldigt duktiga på att döma oss själva, inklusive våra kroppar, väldigt hårt. Vi måste verkligen tänka på, samt komma ihåg, just detta. Att vi duger precis så som vi är. <333
Massor av stora, varma kramar tillbaka till dig, världens finaste, älskade, mest underbara och fantastiska Helena <333 <333
Hanna Andersson