hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Goda nyheter om mormor! ❤️

Mormor är äntligen bättre! Det har vänt och hon har börjat hämta sig och nu mår hon mycket bättre än när hon var som sämst! När hon var som allra sämst såg det inte alls särskilt ljust ut och vi har verkligen oroat oss allihopa för mormor. Men nu har det som sagt vänt och hon är bättre! 
 
Lina, mamma och morfar var och hälsade på mormor på sjukhuset igår och då tog de med henne ut i korridoren och så gick hon med rullator fram och tillbaka några vändor. Älskade lilla mormor! Jag är så glad och så lättad att hon klarade det! 
 
Idag blir hon av med den intravenösa antibiotikan och hon har klarat sig utan dropp och fullnutrition ett drygt dygn. Om allt fortsätter som det ska nu och hon fortsätter att må bättre dag för dag kan hon bli utskriven redan på onsdag! Onsdag står nu som preliminär utskrivningsdag. 
 
Visst är det helt fantastiskt?! Vi är så glada och gladast, förutom mormor själv, är såklart morfar som snart får hem sin fru sedan 53 år! Som de har saknat varandra! Det är ju inte det minsta konstigt. Mormor och morfar är så fina tillsammans och så rara och gulliga mot varandra.
 
Och något som gör dem ännu gulligare tillsammans är att det är så stor längdskillnad mellan dem! Morfar är lång och ståtlig och mormor är kort och liten. De är verkligen fina tillsammans och det syns att de älskar varandra otroligt mycket. ❤️
 
Både mormor och morfar har väldigt gröna fingrar och de är en stor anledning till att jag älskar blommor, skog och naturen så mycket! ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Vilka underbara nyheter💞
Hoppas du får må lite bättre också.
Min finaste fina💕 Älskade Hanna❤️❤️💙💙🐶❤️❤️😘😘I-M

Svar: Ja, visst är det! Bara att hoppas att det fortsätter såhär så att hon faktiskt kan komma hem imorgon, det är ännu inte säkert, vi får se hur det utvecklar sig under dagen. Vi får hålla våra tummar för mormor! <333 Tack. Detsamma! Jag hoppas innerligt att du har hämtat dig något från kraschen! Älskade, finaste du <333 <333
Finaste Ing-Marie, min älskade finaste vän <333 <333
Hanna Andersson