hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Ja, jag gör verkligen mitt bästa, varje dag!

Så är det! Och det är väldigt viktigt att vi tänker på detta, framförallt vi som är kroniskt sjuka och ofta känner att bi inte duger eller räcker till och att vi är en börda för våra närmast anhöriga. Vi måste tänka en extra gång på att vi faktiskt gör så gott vi kan och för det ska vi vara stolta över oss själva. Bara man gör sitt bästa så är det gott nog, för mer än så kan man inte göra. ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna. T
skriven :

Kära Hanna, såklart du göt ditt bästa! Det vet både jag o din fina familj. Man blir så stolt och imponerad över att du orkar och kämpar på som du gör! All eloge till dig ❤️❤️ du är ständigt i mina tankar 😘😍❤️ oändligt med kärlek och en massa massa kramar ❤️❤️❤️

Svar: Kära, finaste du <333 Åh tack så mycket för dina fina ord <333 Du är alltid så snäll och rar och stöttande och gullig mot mig och det uppskattar jag så mycket. Det betyder otroligt mycket för mig att få ha dig som min fina vän <333 Du är ständigt i mina tankar och för alltid i mitt hjärta <333
Oändligt med kärlek och massa, massa kramar tillbaka till dig, älskade, finaste du <333 <333
Hanna Andersson