hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Dags att skratta lite igen, tycker jag!

Ja, jag känner att det är dags för det nu. Det blir ett bra sätt att inleda denna fredag och helgen som snart är här. 
 
En sak jag kom att tänka på nu, på tal om att skratta, är att jag önskar att Trisse förstod allt vi säger till honom för jag skulle så gärna vilja veta om han hade tyckt jag var rolig eller inte. 
 
I värsta fall hade Trisse skrattat åt mig när jag säger fel och uttrycker mig helknäppt och dumt för att min kära ME-hjärna inte vill samarbeta med mig. Men det hade han i så fall inte varit helt ensam om. Mamma, pappa och Lina skrattar också åt mig en hel del. Hehe. Men de gör ju det av kärlek. Och vem är jag att döma dem? Jag som själv tycker att skadeglädje är den enda sanna riktiga glädjen?! 😂
 
Nu till det roliga! 
 
 
 
Denna underbara bild får mig att direkt tänka på min älskade syster. Hon älskar nämligen labradorer. Det är hennes favoritras och har varit hela hennes liv och om hon hade möjlighet skulle hon mer än gärna ha ett helt gäng labbar! Varför inte två av varje färg?! 😂
 
 
Sad but true! 😂 Gissa vilka av dessa män jag föredrar...?! Samt vilket av dessa olika fordon jag helst skulle ta mig fram på...?!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

😂😂Tror jag vet vilka män du föredrar😄Håller med dig. Tack för lite skratt igen mitt hjärta❤️❤️❤️🐶❤️❤️❤️😘😘I-M

Svar: Ja, det tror jag också att du har koll på det. Du känner mig! ;) Tack för att du skrattar tillsammansmed mig, älskade du <333 <333
Hanna Andersson