hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

All Love is Equal! ❤️💛💜💚💖💙

 
 
 
Trisse, mitt hjärta, min bästa vän, mitt ALLT. Han är min favorit att ta kort på. På dessa bilder har han Pride-färgad fluga, vet att jag redan visat dessa bilder men nu får ni se dem igen! Hans fluga passar honom både vad gäller färgerna men också när det kommer till att man ska få älska vem man vill. Trisse älskar nästan allt och alla, så det är han en stor förespråkare för. All Love is Equal! ❤️💛💜💚💖💙
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Så stilig kille med fina flugan! : ) Han ser ut som en riktig supermodell ; ) Många kramar till er båda fina <333

Svar: Visst är han stilig i sin fina fluga! <3 Ja, eller hur! Många kramar tillbaka från oss <333
Hanna Andersson

2 Anna
skriven :

🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈
Har beställt 1 sådan fluga till min son och 1 till min man 😊😊

Svar: Åh så trevligt! De kommer bli så fina :D
Hanna Andersson