hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Vi fick en fin Midsommarafton igår…

Idag är jag helt, totalt slut- ännu mer än vanligt, efter att jag var uppe från sängen en stund vid lunchen igår och sedan en stund i soffan på kvällen också. 

Därför kommer jag inte att skriva så mycket mer utan dagens blogginlägg kommer istället att bestå av bilder från gårdagen. Bilder som pappa tog, tack så mycket för det, pappa! 

Här var klockan ungefär tio och Lina, Sofia och Sören hade precis kommit ut hit till landet! Visst är det en helt fantastiskt fin bild på morfar, Sören, mamma Lina och hundarna! 🐶❤️ 

Sillunch vi i familjen åt på tomten, i skuggan av två björkar! Lille Sören låg i sin vagn bredvid bordet och hundarna låg i gräset bredvid och under bordet! 🐶❤️ 
 
Och äggost till efterrätt! En av pappas favoriter! Dock inte min favorit, tycker inte alls om det, så jag åt vaniljglass istället, det är gott det! ❤️ 
 
Så här fina var lilla familjen igår, dagen till ära! ❤️ 
 
Vackra rosor, farmors rosor, visst är de vackra! ❤️ 
 
Älskade, finaste, bästa Trisse! Världens finaste lille pojk! 🐶❤️ 
 
Älskade lilla Hollie! Hon var så söt igår när hon låg i Sörens babynäst! Hon tyckte den var mysig, vilket man ju kan förstå! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så många fantastiskt fina bilder och videor vi har fått se från er midsommar.
Underbart att se Trisse och Hollie hälsa på nya medlemmen i familjen.

Det var lugnt här hos oss.
Mamma och sonen kom hit.
Det räcker med lite prat för att däcka numer.
Så vi får försöka återhämta oss lite nu.
Du behöver inte vara så orolig för mig.
Sjukhusbesöket var bestämt, skulle bara göra en undersökning angående min osteoropos.
Men kraschar som vanligt över att förflyttas.
Vi fortsätter vår kamp tillsammans och ger aldrig upp.
Klappa om Trisse och Hollie och tala om hur stolt jag är över hur fina de är mot lilla Sören.
Vilka kompisar de kommer bli.
Och när Sören börjar springa omkring.
Du finns i mina tankar alltid, alltid.
Min kära älskade hjärtevän ❤️❤️🐶❤️🐶❤️👶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘😘💝💙💙💜💜I-M

Svar: Jag är såå glad och tacksam att du vill ta del och vara en del av vår familj och en del av det vi delar med oss av. ❤️❤️❤️
Ja, det räcker med lite prat för att bli helt däckad. Det är helt galet så lite vi tål!

Jodå, jag är allt väldigt orolig för dig, älskade vän. Det är omöjligt att inte vara det när jag vet hur sjuk du är, hur dåligt du mår och hur mycket du lider! Och så allvarliga sjukdomarna är som du har!

Åh nej! Det låter otroligt tufft för dig. Som jag lider med dig!
Kunde du genomföra undersökningen?

Vi fortsätter absolut att kämpa vidare tillsammans! Och kom ihåg: tillsammans är vi starka! Såå väldigt starka!

Jag ska absolut krama och klappa om dina små Bonushundar och berätta detta för dem! De hälsar så gott tillbaka och skickar med kramar och pussar och styrka, ljus och positiv energi till sin älskade Bonusmatte! 🐶🐶❤️❤️❤️❤️❤️

Detsamma, älskade du! Du finns alltid i mina såväl som i mitt hjärta. Och jag älskar dig såå! ❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Så underbart fina bilder från midsommar vännen ❤️
Så gott det såg ut (åt ingen midsommar mat i år) men ägg tårtan vet jag inte va det är för något. Hur smakar det?

Du har så underbar familj både tvåbenta och fyrbenta. Tack för att du delar med dig 🤗❤️🌺🌹

Svar: Visst blev det fina bilder! Ja, det var gott också! Och tack och lov fick jag behålla maten jag åt då vid lunchen.

Jag har bara smakat en gång, för flera år sedan och jag tyckte inte alls om den. Och jag minns ärligt talat inte riktigt hur det var den smakade.
Men man äter den ofta med sylt och lite strösocker på. De andra i familjen, alla utom jag, tycker det är väldigt gott med äggost!

Tack såå mycket för dina fina ord, de gör mig väldigt glad, varm i hjärtat och rörd. ❤️❤️❤️ Och stort TACK, finaste Sandra, för att du läser, bryr dig och kommenterar så fint. Det betyder otroligt mycket för mig. Otroligt mycket. Och det ger mig krafter att orka fortsätta kämpa lite till. ❤️❤️❤️
Hanna Andersson