hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Kaffe är gott…och för vissa är kaffe livsviktigt!


 
 

 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så gulliga bilder du har hittat igen.
Hoppas att du kunde le lite genom dina svåra smärtor när du hittade dem.
Vi båda tänker så mycket på dig och oroar oss för dig.
Vi skickar våra varma tankar och all kärlek till dig.
Min kära hjärtevän.💞
Ha en dag så gott det går.
Varm kram 🤗❤️🐶🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘😘💞💘💞💙💙💜💜I-M

Svar: Visst är det både väldigt roliga och väldigt söta bilder! Ja, jag kunde le och t o m skratta lite åt bilderna när jag hittade dem!

Jag tänker så mycket på dig/er också, det vet du! Och jag önskar såå innerligt att du har det så okej, så drägligt som det bara är möjligt. Jag skulle ge vad som helst för att göra dig bättre! Och jag är så ledsen för din skull. För jag vet hur mycket du lider och hur otroligt dåligt du mår.
Jag älskar dig så mycket, så mycket. Det vet du, eller hur?! ❤️❤️❤️❤️❤️
Du får aldrig någonsin varken glömma eller tvivla på hur mycket du betyder för mig! ❤️❤️❤️❤️❤️
Vi fortsätter att kämpa vidare tillsammans. Tillsammans är vi starka. Du och jag. MEdkämpar som vi är. Massa kramar och kärlek till dig, älskade, finaste Ing-Marie ❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Hahaha 🤣 det va det roligaste på länge. Så bra!!! Kramar i mängder 🤗🌺🌹❤️

Svar: Ja, visst var denna både väldigt rolig och söt! Tack så mycket, kära du! 😘😘 Massvis med kramar ❤️❤️❤️
Hanna Andersson