hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Idag är det måndag igen och…

...det betyder att vi tillsammans ska titta på och skratta åt (förhoppningsvis!) roliga bilder! 
 
Det är måndag idag, men inte vilken måndag som helst utan första måndagen vi spenderar här i vårt nya hus! Tänka sig! 

Och eftersom att vi flyttade i helgen kommer dagens bilder att ha just det temat, nämligen flytt! 

Så, med det sagt, nu kör vi! Let's laugh! 

 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

😂😂 Det är tur att ni har goda vänner som hjälpte er att flytta.
De här gick det nog inte lika bra för.😆
Tack för ett skratt.
Ha en dag i nya huset.❤️🐶❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘😘🥰🫶💙💙💟💟I-M

Svar: Ja, verkligen tur att det var så många som hjälpte till med flytten!
Tack så mycket själv, älskade Ing-Marie! ❤️❤️❤️
Ha en dag, finaste du ❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Linnea
skriven :

Såå roliga bilder idag också! Och mkt passande nu med flytten! Kram

Svar: Ja, eller hur! Ja, det var så jag tänkte! Kram
Hanna Andersson

3 sandra ledin
skriven :

Dessa bilder gjorde mig så glad för de va så roliga att se på. Vilken härlig kreativ fantasi folk har för att lösa problemen 😂🤭

Svar: Visst var det roliga bilder! Ja, väldigt kreativa lösningar! Hehe 😂😂
Hanna Andersson