hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Idag är det äntligen fredag! 💙


 
 
 
Idag är jag så utmattad och mår så dåligt att jag knappt får fram ett ord. Så det blir bara några bilder idag...också...! Glad fredag, allihop! Hoppas vi alla får en så fin helg som det bara är möjligt! ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Älskade vännen min❤️
Ska du aldrig få någon som helst vila från dina hemska plågor.

Visst är det konstigt hur veckorna rinner på så fort trots att vi bara ligger i våra sängar.
Jag tycker om helger.
Då vet jag att ingen från vården eller läkare hör av sig.
Jag är helt i fred från dem.
Det kommer aldrig något bra från dem längre.
Nu försöker vi båda kurera oss från en envis förkylning som inte vill ge med sig.
Jag tänker på dig vännen min.
Jag önskar så mycket att det kunde lugna ner sig lite för dig.
Ha en så bra och fin helg du någonsin kan ha.
Varma kramar till dig och mina små bonusar.❤️🐶❤️🐶
LAVJO min hjärtevän 💝👩‍❤️‍💋‍👩😘💝🍃🌷🍃🌷🍃💞💙💙💜💜I-M

Svar: Älskade Ing-Marie! Jag önskar så att vi båda två kunde få någon lindring. Pauser från vårt svåra lidande. Det behövs. Jag tänker på dig så mycket, dag och natt! Och varje gång jag tänker på dig hoppas, hoppas jag så innerligt att du inte lider allt för mycket, att du inte har det allt för svårt.
Men jag vet hur tufft du har det. Men önska och hoppas kan man ju alltid göra!

Jag håller med dig! Exakt så känner jag med! Det är lugnt och skönt när det är helg. Ingen vård eller läkare som ringer, inga sådana måsten.
Nej, så är det för mig med. Det är så svårt med min läkare nu. Det är ohållbart, för oss båda två!

Jag hoppas att du och C hämtat er från förkylningen. Lina har sån otroligt envis förkylning med hosta och ont i halsen som hon haft i åtta-tio veckor nu. Hostan släpper inte och hon får ont i halsen var och varannan dag, det kommer tillbaka gång på gång. Envist.

Ha en dag, älskade Ing-Marie! ❤️❤️❤️
Många stora kramar och all kärlek till dig ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Ingen fara vännen. Dina bilder är alltid antinge roliga, intressanta eller lärorika så de är uppskattade till 1000. 🌺
Hoppas du får nog ro idag och att allt med flytten i helgen går bra 💐

Svar: Tack så hemskt mycket för att du skriver detta fina, det behövde jag verkligen höra. Verkligen stort tack, finaste Sandra! ❤️❤️❤️
Tack så mycket! Det gör mig väldigt glad att läsa att du uppskattar bilderna jag publicerar. Och att det är okej med bilder, att det inte alltid måste vara text med.
Tack så mycket, det hoppas jag med!
Stor kram ❤️❤️❤️
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Ibland orkar man bara inte. Det är okej de med!

Svar: Precis, så är det. Tack så mycket.
Hanna Andersson