hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Ibland blir det inte som planerat, så idag får vi skratta tillsammans istället!

I gårdagens blogginlägg skrev jag att jag skulle visa några bilder från nya huset, men jag inser nu att det blir svårt, mina bilder är inte tillräckligt bra. 

Men det kommer att komma bilder från nya huset snart, det lovar jag! 

Idag får det duga med några andra bilder, som förhoppningsvis är roliga (jag behöver verkligen skratta idag!), för jag orkar dessvärre inte skriva något längre idag. 
 
Temat på de (förhoppningsvis!) roliga bilderna är "folk som flyttar" eftersom att vi ska flytta härifrån nuvarande hus till det nya huset om bara två dagar. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

😂😂 Tur att det fortfarande finns optimister.😆
Tur att ni är mer förutseende.
Tack för ett välbehövligt skratt idag som är kaos.
Varm kram ❤️🐶❤️🐶💖👩‍❤️‍💋‍👩😘😘💞🫶💙💙💟💟I-M

Svar: Haha ja, eller hur! Tack så mycket själv, älskade du!
Åh nej, så otroligt jobbigt det låter för dig! Jag är så ledsen för din skull! Jag tänker på dig så mycket, så mycket! Det vet du! ❤️❤️❤️ Jag älskar dig! ❤️❤️❤️
Stora kramar ❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Flyttbilderna va kanon. Första bilden fick mig att tänka på Pakistan (som jag besökt två gånger) där de pajar fullt på både hojar och bilar. Riktigt häftigt att se 💐🌺🌸

Svar: Visst var de roliga! Åh så spännande! Får jag fråga hur det kommer sig att du varit i just Pakistan två ggr? Vad var din upplevelse av landet?
Förstår det!
Stor kram ❤️❤️❤️
Hanna Andersson

3 Natalia Richardson
skriven :

Ha ha.
Hoppas det går bra. Med eran flytt.

Svar: Visst var det roliga bilder! Tack så mycket!
Hanna Andersson