hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

❤️🐘 Omgiven av elefanter! 🐘❤️

Jag är verkligen, som inläggets titel avslöjar, omgiven av elefanter. Och det är jag glad för. Jag älskar elefanter väldigt mycket och det känns fint att ha elefanter på olika platser här hemma så att jag kan iaktta och känna kraft och energi från dem oavsett vart i huset jag befinner mig. Eftersom att jag absolut mestadels är i mitt sovrum, mammas och pappas sovrum eller nere i soffan så är det just på de ställena som de flesta elefanter är placerade. 

Dessa tre elefanter, Mamma elefant och hennes två små söta tvillingar, står på en hylla över soffan i vardagsrummet. Där står de fint och jag tittar på dem lite kort varje gång jag kommer in i vardagsrummet. Så de står fint där. 🐘❤️

Srvppn

Detta är en Mamma elefant och hennes barn, eller kalv som det heter,  så när jag ligger i min säng och tittar på dessa två fina elefanter tänker jag på mamma och mig, jag tänker på vår relation och jag tänker på hur otroligt, fantastiskt mycket vi älskar varandra, mamma och jag! 🐘❤️

Dessa två fina elefanter står på en liten byrå i mammas och pappas sovrum. Där står de fint och jag kan titta på dem när jag ligger på mammas sida av deras säng och vilar. 🐘❤️ 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så fint med elefanter där du alltid kan se dem. Vilken fin jämförelse mellan dig och din mamma❤️ Kramar hjärtat❤️❤️❤️❤️❤️ I-M

Svar: Ja, det är verkligen fint med alla elefanter och de står strategiskt utplacerade så de alltid finns med mig och det betyder mycket för mig! <3 Massa kramar tillbaka <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hanna Andersson