hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Exakt så är det...!

Exakt så här är det! Varje kväll. Myggorna invaderar. Men fönstret bara måste vara öppet eftersom att det är så jäkla varmt och det blir som en syrefattig bastu om ingen ny och sval luft får chansen att komma in. 
 
Jäkla värme. Jäkla myggor. Inte nog med att de bits och suger blod. De låter också väldigt högt, de små idioterna...!   
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna. T
skriven :

Hög igenkänningsfaktor på det!! Hör har vi massa getingar som kommer in oxå. Är så trött på denna olidliga värme! Donna har det så jobbigt i denna värme, hur tåler Trisse värmen? Såklart jag vill o kommer svara på frågorna om Donna. Gör det i morron 😊😊 hoppas för allt i världen att du slipper de vidriga o hemska mardrömmarna ❤❤ God natt o hoppas du får/fick sova bra inatt ❤ massa kramar o kärlek till dig fina vän ❤❤💙💙

Svar: Vi har inte så mycket getingar tror jag, inte inne i alla fall, hur det är ute vet jag inte! Ja, fy så jobbig denna värme är. Trisse tycker ocå det är jobbigt, men inte superjobbigt, som väl är. Jag lider för djuren som plågas av denna hetta.
Ingen stress! ❤️
Nej jag slipper inte de här mardrömmarna! Har de varje gång jag somnar. Så hemskt 😢 Vaknade av att jag grät härom natten!
Massa kramar och kärlek tillbaka till dig, fina du ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 Sylvia
skriven :

Vi hittade ett myggnät som man fäster med kardborreband, märket heter Tesa. Var väldigt enkelt att fixa. Jag är också ljudkänslig, låter galet mycket om myggor och flugor. Hoppas det kan hjälpa dig med myggorna, värmen är svårare. Längtar till hösten. Hälsningar Sylvia

Svar: Tack så mycket för tipset och informationen! Jag längtar oxå till hösten!
Kram
Hanna Andersson

3 Sylvia
skriven :

Oj, jag skrev inlägget om myggnätet. Var bilden och länken till en blogg kom ifrån vet jag inte. Jag har ju ingen blogg. Kram Sylvia

Svar: Men oj så konstigt! Det har hänt tidigare också att någon som inte har en blogg kommenterar som om de har en blogg. Konstigt! Kram
Hanna Andersson