hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Ser ut på världen utanför

Idag har det snöat hela dagen och det snöar fortfarande. Det är allt ett litet lager vitt puder på backen. Jag tittar ut genom fönstret någon enstaka gång under dagen och sedan någon gång på kvällen för att uppdatera mig om hur världen utanför ser ut. Vilket väder det är, om vi har besök av vilda djur i trädgården osv. Idag har jag sett snö, rådjur och harar. Inte illa. 
 
Herr Trisse ute i snön vid havet! Så vackert! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linnea
skriven :

Tänker på vad du skrev innan, att du har sju diskbråck minst och oxå annat som är fel i ryggen. Så hemskt! En kollega till mig fick ett diskbråck och det var fruktansvärt tyckte hon. Du har sju! Kanske ännu fler. Du stark som klarar detta. Väldigt stark.

Svar: Det är hemskt. Och mycket, mycket plågsamt. Hoppas din kollegas diskbråck är läkt och att hon mår bra igen!Jag känner mig inte direkt stark, jag känner mig svag. Men tack så mycket! Kram
Hanna Andersson