hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Min stackars tå är mycket sämre igen! 🤕

Japp. Som rubriken lyder. Tån var på bättringsvägen och infektionen och inflammationen var mycket bättre tack vare den nya och mer effektiva alsolspriten. Nu har det vänt igen och infektionen och inflammationen har blossat upp. Igår kom det var ut igen. Inte bara gult utan grönt var. Och det är åter väldigt svullet och värmeökat och gör svinont.

Attans bananer! Hur svårt ska det behöva vara att få läkt en stackars liten tå?! Min kropp har verkligen INGA resurser eller motståndskraftighet alls. Det är så tydligt nu. Ska det behövas att nytt besök på jourcentralen och antibiotika för att få bukt på detta?!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linnea
skriven :

Nej men gud så tråkigt. Hoppas det vänder igen och blir bättre igen, så här kan du ju inte ha det!! Kram!

Svar: Ja, det är jobbigt. Hoppas det vänder igen! Kram
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Prova LHP-kräm från apoteket. Drar ur skiten ur det mesta. Ha på en ordentlig klutt, på med ett plåster. Byt ca 1ggr/dygn. Värt att testa! Hoppas det blir bra snart. 💕/Maria

Svar: Tack så mycket för tipset! Ska be någon köpa hem det till mig, värt att prova! Just nu badar jag fotbad, så frekvent jag orkar, med ganska mycket salt i. Det ska också dra ut skiten.
Tack! ❤️
Hanna Andersson

3 Anna. T
skriven :

Men stackare!!!! Jag hoppas verkligen att det ger med sig snart!!
Måste oxå säga, wow så snygga naglar du har!!!!! 😍😍😍😍 min dröm att ha sådan naglar ❤ massa kramar o kärlek till o massa krya på dig tån!! ❤❤❤

Svar: Det är inte roligt. Väldigt smärtsamt också. :( Tack så mycket! Du är inte ensam om att vara avundsjuk på mina naglar.
Men mina naglar är också det enda som är fint och fungerande med min kropp!
Massa kramar och kärlek tillbaka till dig, fina du och tack för allt fint du skriver ❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

4 Anna. T
skriven :

Hur går det med tån? Hanna av de bilder jag sett o det jag läser så är HELA du fin!!!!! 😊 både du OCH dina naglar är så fina ❤❤😍😍😍😍 tack för att du alltid svarar o skriver så fint till mig ❤ massa kramar o kärlek till dig fina Hanna ❤❤

Svar: Det går inte bra. Inte bra alls. Måste söka vård på min VC för den. Kan inte fortsätta ha den såhär. Den blir inte bättre, jag måste få hjälp. Tyvärr...

Åh TACK så hemskt mycket för de fina orden, snälla rara Anna! ❤️❤️❤️ Du är så gullig som skriver så fint till mig! Tack 😘😘❤️❤️
Sjävklart svarar jag! Du är ju min vän och du skriver alltid så fint till mig. Tack snälla du för det! ❤️❤️❤️
Massa kramar och kärlek tillbaka, fina vän 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson