hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Lycka är nymålade, fina naglar! 💅

Det är en kortvarig och mycket ytlig lycka, men dock en lycka. Nymålade och fina naglar! Snart kommer lacket flika sig och det kommer inte alls vara särskilt snyggt och sen kommer jag vara utan nagellack i ett halvår-ett år innan Lina orkar ge sig på mina darriga, jobbiga händer igen. Fötterna och benen skakar de också när hon målar där, men precisionen är inte riktigt lika viktig på tårna som på fingrarna.

Det är mina riktiga naglar, jag har alltid- och har faktiskt fortfarande trots allt- hårda och starka naglar som jag alltid har så långa som möjligt. Gissa om Trisse tycker det är skönt att bli kliad i nackskinnet av dessa "klor"?!

Tack Lina för ditt tålamod. Du har inte lätt som målar asplöv till fingrar och fötter! Tack för att du fick mig att känna mig lite fin tack vare målade, snygga naglar! ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Åh vilka vackra naglar som sitter på en vacker människa!!💅
Så skönt att få bli lite tillpiffad!
Såkallade ytliga små saker kan betyda mycket i en situation som vår. Kraaaaaaaam och puss mitt hjärta!!
Massa kärlek från din Enhörning🦄
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Svar: Tack så mycket, min älskade Enhörning ❤️❤️❤️ Ja, så är det!
Kramar och pussar och massa kärlek min älskade vän ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 annicaslivvidhavet.blogg.se
skriven :

Wow!!!! Snygga naglar 😜

Svar: Tack så mycket! 😘
Hanna Andersson

3 Linnea
skriven :

Men guud vilka snygga naglar! Tänk att ha såna riktiga naglar! Det vill jag också ha ju!!! Kram!!

Svar: Tack så mycket! Kram
Hanna Andersson