hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Många fina bilder att kika på!

Mamma fotograferade många olika saker till mig nu när hon var borta på spaweekend. Hon frågade till och med ett par som var ute och gick med sina hundar om hon fick ta några bilder till sin hundtokiga dotter. Det fick hon. Så jag har njutit av alla möjliga olika bilder. Perfekt att ligga och kika på när orken inte räcker till något annat och det är alltid bra att ha något att försöka distrahera sig med när den fruktansvärda värken och smärtan äter upp dig inifrån och ut. 
 
Förutom bilder på de supersöta hundarna fotograferade mamma havet, utsikten från deras rum, lite av maten de åt och blommor. Såklart! Den vackra gula rosen har jag ju redan delat med mig av. Mamma hittade några röda rosor också som hon fotograferade och skickade till mig, till min stora glädje! Tack Mammi för alla bilder du skickat. De gjorde inte bara att jag fick drömma mig bort en liten stund utan de gjorde också att jag fick följa med på resan och lämna sovrummet och sängen för en liten, liten stund. Tack för det. ❤️
 
Havet låg fint och stilla! 
 
Västkustens klippor och berg är bland det bästa jag vet! Västkusten är verkligen Bästkusten! 
 
Röd ros, denna klassiska och så vackra blomma! 
 
Det är inte konstigt att röda rosor är mångas absoluta favoritblomma. Det är inte det minsta konstigt eller svårt att förstå! Eller hur? ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Isabell Hedberg
skriven :

Så otroligt vackert och fridfullt, där skulle man kunna sitta i timmar! :D
Fina bilder! :)
Kram!

Svar: Det håller jag med om! Vilken dröm att kunna sitta där och blicka ut över havet timma efter timma! <3 Visst är det :)
Kram
Hanna Andersson

2 Netti Starby
skriven :

Åh vilka vackra bilder! :-D Kramis

Svar: Visst är det :) kram <3
Hanna Andersson