hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Höstpyntat här hemma! 🍁🎃

Igår tog vi en tur ute i friska luften (genom att titta på bilder) och kikade på höstfärgerna. Vi såg trädens och buskarnas förvandling från glada gröna färger till höstens röda, gula, bruna och orangea färger. Genom bilderna gick vi ut i naturen och fick andas frisk luft. Idag blir det en liten rundtur i mitt hem. Vi ska tack vare Linas bilder få se hur fint Lina höstpyntat och gjort fint här hemma. Jag orkar inte själv gå runt och titta, därför är det perfekt att kunna ligga här i sängen och få en rundtur tack vare bilderna som Lina tagit.
 
Denna rundtur ska ni få följa med på. Hoppas att den mysiga höstkänslan infinner sig för er så som den gjorde för mig första gången jag tittade på bilderna. Nu går (tittar) vi på hur fint Pyssel- och Inrednings-Lina har gjort! 
 
Denna orangea duk och höstliga ljusfatet står på matbordet. Väldigt höstligt och fint. 
 
På var sin sida av ljusfatet står två mini-pumpor. De är små och söta och ger inte bara en höstlig känsla utan även en Halloween-känsla här i huset. 
 
Denna tallrik med pynt i form av små svarta stenar, löv och äpplen (som inte är riktiga, varken löven eller äpplena) och små silvriga stjärnor står på vardagsrumsbordet. 
 
Det blev bara tre bilder. Men väldigt fina bilder, tycker jag, och Lina är väldigt kreativ och pysslig. Hon är duktig på att göra fint här hemma och få hemmet fixat efter årstider och pyntat inför högtider, som påsk, halloween, jul och nyår. 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: