hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och Àr 27 Är gammal. Mitt liv Àr inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla Àr svÄra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fÄtt efter mÄnga Ärs sökande efter orsak för min kropps dÄliga mÄende. Jag har ocksÄ segmentall rörelsesmÀrta i ryggen, sju diskbrÄck, en svÄr refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det Àr med andra ord ingen dans pÄ rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har sÄ mycket positivt och sÄ mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och tvÄ bonushundar, familj och vÀnner betyder allt för mig. Detta Àr lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Trisse Ă€r nytrimmad och supersnygg! đŸ¶đŸ˜

Precis som jag trodde var det en omöjlighet för mig att följa med Lina och Trisse till nya trimmaren. Jag var helt enkelt för svag, kunde knappt stÄ pÄ benen sÄ det gick inte. Det var bara att ligga kvar i sÀngen och fortsÀtta göra ingenting. NÀr mamma kom hem frÄn jobbet kom hon upp till mig och la sig en stund i sÀngen hon med. Mysigt!

Lina sms:ade och rapporterade att de kommit fram och hittat rÀtt sÄ det lugnade mig. Vips sÄ skickade Lina sms igen att de var pÄ vÀg hem. NÀr de kom in genom ytterdörren ropade mamma och jag pÄ Trisse sÄ han kom rusande till oss i sin nya korta sommarfrisyr! Han blev sÄ underbart fin och han hade sjÀlvklart uppfört sig ypperligt, vÄr lille pojk. Precis som han alltid gör.

Denna bild blev helkonstig med proportionerna. Hans huvud ser gigantiskt ut! Hehe. Nu Àr översta lagret av tÀckhÄret bortryckt och benhÄr, mustasch och ögonbryn mm klippta. Han Àr rakad under halsen och pÄ öronen och pÄ magen. Kulorna har Àven de blivit friserade, men det behöver vi inte gÄ in nÀrmare pÄ! ;)

Han blev sÄ snygg och jag Àr helt sÀker pÄ att han tycker det Àr skönt att mi lite mer korthÄrig nu nÀr sommarvÀrmen (kanske) Àr pÄ vÀg!
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Heléna
skriven :

SÄ stilig han blev finaste Herr Trisse :D MÄnga stora kramar till dig vÀrldens finaste Hanna <333

Svar: Han Àr sÄ stilig sÄ! <3 MÄnga stora kramar vÀrldens finaste Helena <333
Hanna Andersson