hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Pappas lyxiga kvällsmat! 😋

Pappa bjöd mig på riktig lyx-kvällsmat tidigare ikväll. Jag hade varit ensam hemma tillsammans med Trisse ett bra tag så vi var så glada att få sällskap av vår pappa/morfar. När det blev dags för kvällsmat visste pappa precis vad jag ville ha, han känner sin enkelspåriga (matmässigt) dotter väl och vet precis vad jag tycker bäst om. Så ikväll blev det riktigt lyxig kvällsmat! Tack älskade Pappi för den mycket goda kvällsmaten och för mysstunden i soffan!
 
Klassisk hönökaka med smör och hushållsost (orkade inte äta upp allt!) och kanske det bästa av allt: pappas hemmagjorda varma choklad. Rysligt gott! Han skämde verkligen bort mig (och sig själv) ikväll! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Evahle - en blogg om psykisk hälsa
skriven :

Så gott :)

Svar: Mycket mumsigt! :)
Hanna Andersson

2 Bella
skriven :

Åh vad gott!

http://nouw.com/bellss

Svar: Det var mycket gott! :)
Hanna Andersson

3 Nilla
skriven :

Mm, så gott :-)

Svar: Det var väldigt gott! :)
Hanna Andersson

4 Heléna
skriven :

Mums så gott!!! Härligt med en så fin pappa som fixar till det så du får det så bra det bara går <333 Många stora kramar världens finaste Hanna <333

Svar: Det var fantastiskt gott! Pappa är så gullig och snäll som skämmer bort och tar hand om mig! <333 Många stora kramar världens finaste Helena <333
Hanna Andersson