hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Världens i särklass bästa sällskap! 🐶❤️

Alla är på jobbet och sliter och tjänar pengar, förutom hundarna och jag. Vi ligger här i sängen och myser. Andas, värmer varandra och bara är. Utan hundarna hade jag varit helt ensam. Utan dem hade jag inte haft någon att prata med, klappa på och mysa med. Hundarna kan inte hjälpa mig till toan, de kan inte fixa lunch till mig eller ge mig mina mediciner. Men de är i särklass världens bästa sällskap. Deras lugna andetag, varma små kroppar och mjuka päls. Deras snälla bruna ögon, viftande svansar och villkorslösa kärlek kan jag inte klara mig utan. De är mitt ständiga stöd och sällskap, De är mitt allt, mina små älsklingar, mina hjärtan.

En något suddig bild tyvärr, men så här mysigt har vi det nu, vovvarna och jag! 🐶❤️

Här är gänget igen, en bättre bild på alla tre! Den tog mamma för några veckor sedan när hon, Lina och hundarna var ute i skogen på långpromenad. Älskade pälsklingar! Vad skulle vi göra utan er?! ❤️🐶❤️🐶❤️🐶❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?
skriven :

Så fina! Hundar är världens bästa sällskap!

Svar: Visst är de! <3 Ja, så är det verkligen!
Hanna Andersson

2 Bella
skriven :

Vad härligt att du har ett sådant bra sällskap, sånt är viktigt! Kramis.

Svar: Det är verkligen viktigt med sällskap, utan vovvarna hade jag varit väldigt ensam. Kram
Hanna Andersson

3 Nilla
skriven :

Hundar är underbart sällskap <3 kram

Svar: Verkligen <3 kram
Hanna Andersson

4 Days by Johanna
skriven :

Skönt med lite sällskap om dagarna när de andra är iväg.

Tack för din fina långa kommentar hos mig. Jag hoppas med din syster blir fri från cancern, förstår att du tycker det räcker med dina sjukgdomar och att hon skall vara den friska. kram

Svar: Ja, hundarna är verkligen guld värda! <3Tack själv för din kommentar! <3 Det hoppas verkligen jag med. Det är eländigt tillräckligt med mig, så min syster bara måste bli frisk igen! Kram
Hanna Andersson

5 Heléna
skriven :

Det är allt en himla tur att du har dessa fantastiska fyrfotingar som sällskap <3 Många stora kramar världens finaste Hanna <333

Svar: Det kan man verkligen säga att det är! <3 Många stora kramar världens finaste Helena <333
Hanna Andersson