hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Hyfsat med sömn i natt!

Tänka sig! Jag har säkert fått fyra-fem timmars sömn i natt! Det är inte illa för att vara jag! Visst har jag vaknat femtioelva gånger och haft svårt att somna om, men på något sätt fick jag ändå ihop ovanligt många timmars sömn. Så otroligt skönt! En bonus vore såklart att jag skulle vakna pigg eller lite utvilad, men det lär aldrig ske. Men natten har gått hyfsat snabbt tack vara timmarna med sömn och det är jag glad för! Nu ska jag be Lina fixa lite frukost till mig och sedan blir det till att återvända till sängen. Vem vet, kanske kan jag sova lite på dagen idag också? Men det låter nästan för bra för att vara sant!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bella
skriven :

Skönt att du ändå fick bättre med sömn! Hoppas att du får en bra söndag, kram på dig Hanna!

Svar: Det var väldigt skönt! Att sova så dåligt som jag vanligtvis gör är rena tortyren! Tack, detsamma önskar jag dig, fina Bella! <3 Kram
Hanna Andersson

2 Netti Starby
skriven :

Vad skönt att du har sovit lite bättre och det gör så mycket. <3 Kramis

Svar: Ja, det var väldigt, väldigt skönt med lite sömn i natt! Kram <3
Hanna Andersson

3 Heléna
skriven :

Plötsligt händer det!!! Håller tummarna för att det kan få fortsätta så nu att du får lite mer sömn om nätterna :D Många stora kramar finaste Hanna <333

Svar: Haha ja verkligen! Plötsligt händer det! ;) Tack, det hoppas jag med! Många stora kramar finaste Helena <333
Hanna Andersson