hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Idag är det måndag igen…

...och det vet vi allihop vad det betyder! 
 
Jag är i stort behov av att skratta idag och jag hoppas att ni, mina kära läsare, också skrattar åt dagens (förhoppningsvis!) roliga bilder, tillsammans med mig!
 
 
 
 
 
 
Hur kan man säga nej till en sån här underbart söt liten kattunge? Och varför i hela friden tycker katter att lådor, kartonger är så otroligt spännande och intressant?! Varför?! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Så roligt med den sista.
Passar precis in på barnbarnets katt.
Han älskar kartonger och kassar.
Den näst sista fastnade jag också för.😂
Men alla är roliga.
Precis vad vi behöver, ett skratt, leende eller ett skratt inombords.
Vad det än blir så är det lika nyttigt hur roade vi blir.
Tack och en varm kram.
Klappa och krama om mina bonusar lite extra från mig idag är du snäll.
Vi fortsätter väl den här dagen precis som alla andra.
Med en kamp mot all smärta och för min del en känsla av hopplöshet.
Måste leta rätt på en ny VC och läkare nu.
Min har gått för långt med vad hon nu håller på med.
Inte är det att hjälpa mig i alla fall.
Älskar dig så mycket min kära fina hjärtevän.❤️🐶❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩😘💝💙💙💜💜I-M

Svar: Det är många katter som gillar kartonger mm! Visst är de söta och roliga, bilderna!

Men fy så jobbigt för dig! Så tufft du har det!
Och så himla stressande att behöva hitta en ny VC och ny läkare. Så hemskt dåligt att hon inte hjälper utan istället skälper!
Jag är där med min läkare också, får heller ingen hjälp utan blir istället motarbetad mm. Hemskt jobbigt verkligen!

Jag tänker på dig dygnet runt, det vet du!
Och jag kramar och pussar dina bonushundar varje morgon och varje kväll från Bonusmatte! Så du vet det.

Vi ger inte upp, eller hur! Vi fortsätter kämpa vidare tillsammans!
Jag älskar dig, finaste, bästa, underbara vännen min! ❤️❤️❤️
Massa kramar och kärlek! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hanna Andersson

2 sandra ledin
skriven :

Hehehe ja du det undrar jag med. Ena utav mina gamla katter va helt tokig i lådor. Man han knappt paka ur dem innan jobba ned i den 😂

Svar: Ja, det är spännande! Undrar varför det är så?!
Hanna Andersson