hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Dagens inlägg blir ett måndagsinlägg fast på en tisdag!

Ja, precis så är det! Det blir så ibland, att saker och ting inte riktigt blir så som det var tänkt och planerat. Då får man göra det man kan för att så enkelt som möjligt lösa situationen.
 
Min lösning på situationen är att dagens blogginlägg får bestå av ett klassiskt måndagsinlägg, trots att det råkar vara tisdag idag! 
 
Så nu kör vi! Let's laugh! 

 

 
Tänk om det var så smidigt, att man kunde be Siri om hjälp med allt möjligt?! Som att till exempel ta bort sminket, som är något av det tråkigaste man dessvärre behöver göra när man kommit hem från en rolig kväll ute på stan'! 💙
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Som jag såg fick du ju ut i måndags också. Väldigt roliga texter.
Jag vet inte om du har fått min hälsning. Vet hur det gick för dig i måndags😭Helt otroligt, rena tortyren för dig. Förstår hur illa det är med dig just nu. Jag tänker så mycket på dig. Du finns alltid i mina tankar och mitt hjärta❤️ Det går inte att vila bort allt du varit med om. Men ha det så bra du någonsin kan tillsammans med Trisse. Stor varm kram min kämpe. Älskar dig❤️❤️❤️🐶🐾❤️👩‍❤️‍💋‍👩❤️❤️💙💙💙I-M

Svar: Visst var de roliga! Och det är bra, för vi behöver skratta, eller åtminstone le. Jag har allt fått dina hälsningar, tack så mycket för dem! <333 Jag är verkligen lyckligt lottad som har någon som dig i mitt liv som bryr sig så mycket om mig. Tack så mycket för att du finns i mitt liv, Ing-Marie! <333 <333
Hanna Andersson