hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Snälla ni, ni får hemskt gärna hålla era tummar för mig...

...ett de närmsta dagarna. Detta för att jag börjar med ett nytt läkemedel i eftermiddag. Detta är ett läkemedel jag aldrig provat tidigare och det är ett läkemedel som förhoppningsvis ska fungera som ett vid behovs-läkemedel när smärtan är överjävlig. Vilket den ju tyvärr är varje dag...! 
 
Jag kommer inte att skriva vad det är för typ av läkemedel och inte heller vad läkemedlet heter. 

Ni, mina kära läsare, får som sagt hemsk gärna hålla era tummar och tår för mig både idag och under de närmsta dagarna.
 
Tack så mycket för det! Nu får vi allihopa hoppas, hoppas att denna vid behov-medicin gör det den ska, nämligen ger mig smärtlindring när jag som mest behöver det! 

Trisse, min älskad, finaste lille pojk, håller alla tassar han har (fyra stycken) och han hoppas på det absolut bästa för hans älskade lilla mamma! 🐶❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Självklart håller jag tummarna för dig. Så skönt att du får prova något som förhoppningsvis ska hjälpa dig. Jag önskar så innerligt att den nya medicinen kan underlätta för dig. Mina tankar är hos dig. Kram min kämpande vän🤗 Älskar dig❤️👩‍❤️‍💋‍👩❤️🐶❤️🌷🍃🌷🍃🌷🍃🌷I-M

Svar: Tack så mycket, Ing-Marie! Så här några dagar senare kan jag dessvärre berätta att de inte fungerar alls. De gör mig väldigt, väldigt yr (mycket mer än jag redan är i vanliga fall) och de har inte gett mig någon smärtlindring alls. Så detta fungerar ju inte! Jag och mamma ska prata med läkaren om det och se hur det går, vad som sägs. Men tack så mycket!
Mina tankar är hos dig med, finaste Ing-Marie! Stor kram. Jag älskar dig med <333 <333
Hanna Andersson

2 Anonym
skriven :

Du hade rätt som vanligt. Dina fina kommentarer kom fram till slut. Som du har sett har jag lånat dina bilder och texter ibland. Hoppas det är ok för dig. Kram mitt hjärta ❤️🤗❤️🐶❤️I-M

Svar: Åh så bra att de kom fram! Ja, jag trodde allt att de skulle dyka upp! Så det är ju bra att de också gjorde det då!
Det får du gärna göra. Om du vill får du gärna skriva vart du lånat dem från och uppge min bloggadress, som ju är: www.hannaslillaliv.blogg.se

Det är alltid väldigt roligt och fint att få nya läsare till bloggen! Men du bestämmer såklart själv om du viil dela min bloggadress i samband med att du lånar bild och/eller text.

Stora kramar älskade hjärtat mitt <333 <333
Hanna Andersson

3 Anonym
skriven :

Håller alla tummar att den ska ge lindring. Kram 🤗💞 /Helene K


Svar: Tack så mycket för det, fina Helene! <3 Så här några dagar senare kan jag dessvärre berätta att de inte fungerar alls. De gör mig väldigt, väldigt yr (mycket mer än jag redan är i vanliga fall) och de har inte gett mig någon smärtlindring alls. Så detta fungerar ju inte! Jag och mamma ska prata med läkaren om det och se hur det går, vad som sägs. Men tack så mycket! Det betyder mycket för mig. Stor kram <3
Hanna Andersson

4 kerstin
skriven :

klart vi håller våra tummar för dig Stort Lycka till

Svar: Tack så mycket för det! <3 Det betyder mycket för mig ska du veta! Tack så mycket, fina du <3
Hanna Andersson