hannaslillaliv.blogg.se

Jag heter Hanna Andersson och är 27 år gammal. Mitt liv är inte alltid det enklaste att leva. Jag lever med tre "huvud-diagnoser" som alla är svåra, kroniska sjukdomar, ME (Myalgisk encefalomyelit), EDS (Ehlers-Danlos syndrom), Fibromyalgi, diagnoser jag fått efter många års sökande efter orsak för min kropps dåliga mående. Jag har också segmentall rörelsesmärta i ryggen, sju diskbråck, en svår refluxsjukdom samt en tarmsjukdom. Det är med andra ord ingen dans på rosor, mitt liv eller min vardag. Men jag har så mycket positivt och så mycket att vara glad över och leva för! Min egna- och två bonushundar, familj och vänner betyder allt för mig. Detta är lite om mig, min vardag och mitt lilla liv!

Jag mår tyvärr alldeles för dåligt för att kunna publicera och svara på era fina kommentarer! 😢💙

Precis så är det och jag kan tänka mig att ni, mina kära läsare, redan märkt att jag inte svarat eller publicerat några av era kommentarer. 

Jag är verkligen ledsen att det är så här, att jag inte svarat på eller publicerat en enda kommentar. Men sanningen är helt enkelt den att jag inte har någon energi. Verkligen ingen alls. 

Jag mår hemskt, fruktansvärt dåligt och jag orkar ingenting. Bara att försöka och kämpa för att överleva tar mer energi än jag har. 

Så jag kan helt enkelt inte arbeta något med bloggen i nuläget. Jag är verkligen väldigt ledsen för det och jag har hemskt dåligt samvete över detta, tro mig. 

Men det är som det är, tyvärr! Och jag måste tänka på mig själv och ta hand om mig och försöka att inte göra slut på mer energi än jag har. Det är otroligt viktigt nu när jag är så otroligt dålig.

Jag är så extremt tacksam och glad för att ni fortsätter att läsa det jag skriver och har att berätta för er. TACK så mycket alla ni, mina kära läsare! TACK! 💙💙💙

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

.Vi som känner dig Vet hur dålig du är. Det är så roligt att du tar dig ork att få ut lite på bloggen varje dag. Du ska varken skämmas eller ha dåligt samvete för att du inte kan svara. Självklart ska du tänka på dig själv i första hand. Det tror jag att alla håller med om. Hoppas att du kan känna någon liten lättnad nu när det inte är lika varmt ute. Du är en kämpe utan dess like.Spara din lilla ork till det du behöver mest under dagen. Älskade lilla vän. Fortsätt vara rädd om dig. Stor kram❤️🤗❤️🐶❤️👩‍❤️‍💋‍👩💞❤️💙💙I-M

2 Anonym
skriven :

Sköt om dig fina Hanna!💗